Մուտք

Invalid username or password

Մոռացե՞լ եք գաղտնաբառը

Google-ը ներողություն է խնդրել գովազդատուներից YouTube-ի ծայրահեղական հոլովակների պատճառով

Վերադարձ լուրերի բաժին

Հեղինակ

B4B.am

Խորագրեր

Աշխարհ

11:50 , 22 Մարտ 2017

Google ընկերության եվրոպական գրասենյակի ղեկավար Մեթ Բրիտտինը ներողություն է խնդրել գովազդատուներից այն բանից հետո, երբ բազմաթիվ ընկերություններ կասեցրել են գովազդի տեղադրումը YouTube-ում ծայրահեղական հոլովակների պատճառով: Այս մասին հայտնում է The Financial Times-ը:

«Ես ուզում եմ սկսել ներողությունից: Երբ նմանատիպ ինչ-որ բան է տեղի ունենում, մենք ստանձնում ենք դրա պատասխանատվությունը»,- հայտարարել է Բրիտտինը Լոնդոնում Advertising Week Europe համաժողովում ելույթի ժամանակ:

Մի շարք խոշոր գովազդատու ընկերություններ դադարեցրել էին Google-ում և YouTube-ում գովազդների տեղադրումը, քանի որ նրանց հայտարարությունները ցուցադրվում էին ծայրահեղական տեսահոլովակների հետ:

Գովազդից հրաժարվածների թվում էին Marks & Spencer ռիթեյլերը, BBC հեռարձակող կորպորացիան, HSBC և Lloyds բանկերը, L’Oreal կոսմետիկ ընկերությունը և Audi կորպորացիան:

Բրիտտինը նշել է, որ ընկերությունը ուսումնասիրում է, թե ինչպես է հնարավոր դա վերացնել, և որ գովազդային քաղաքականության մեջ փոփոխությունների գործընթացը կարագացվի:

ԱՄԵՆԱԿԱՐԴԱՑՎԱԾ ԼՈՒՐԵՐ

ԱՄՆ-ն վերագործարկում է GSP-ն Հայաստանի համար

GSP համակարգում ներառված ապրանքները կարող են մուտք գործել ԱՄՆ շուկա մաքսատուրքի իջեցված կամ զրոյացված դրույքաչափերով։

Էքզիթ-փոլի արդյունքներով՝ Պուտինի օգտին քվեարկել է ընտրողների 73.9%-ը

Էքզիթ-փոլի արդյունքներով ՌԴ գործող նախագահ Վլադիմիր Պուտինը առաջին փուլով հաղթել է՝ ստանալով ձայների 73.9%-ը։

Հայաստանը և Դանիան կրկնակի հարկումը բացառելու համաձայնագիր են ստորագրել (տեսանյութ)

ՀՀ արտգործնախարար Էդվարդ Նալբանդյանը մարտի 14-ին հանդիպել է Դանիայի պետական եկամուտների նախարար Կարստեն Լորիտզենի հետ