Մուտք

Invalid username or password

Մոռացե՞լ եք գաղտնաբառը

Google-ը ներողություն է խնդրել գովազդատուներից YouTube-ի ծայրահեղական հոլովակների պատճառով

Վերադարձ լուրերի բաժին

Հեղինակ

B4B.am

Խորագրեր

Աշխարհ

11:50 , 22 Մարտ 2017

Google ընկերության եվրոպական գրասենյակի ղեկավար Մեթ Բրիտտինը ներողություն է խնդրել գովազդատուներից այն բանից հետո, երբ բազմաթիվ ընկերություններ կասեցրել են գովազդի տեղադրումը YouTube-ում ծայրահեղական հոլովակների պատճառով: Այս մասին հայտնում է The Financial Times-ը:

«Ես ուզում եմ սկսել ներողությունից: Երբ նմանատիպ ինչ-որ բան է տեղի ունենում, մենք ստանձնում ենք դրա պատասխանատվությունը»,- հայտարարել է Բրիտտինը Լոնդոնում Advertising Week Europe համաժողովում ելույթի ժամանակ:

Մի շարք խոշոր գովազդատու ընկերություններ դադարեցրել էին Google-ում և YouTube-ում գովազդների տեղադրումը, քանի որ նրանց հայտարարությունները ցուցադրվում էին ծայրահեղական տեսահոլովակների հետ:

Գովազդից հրաժարվածների թվում էին Marks & Spencer ռիթեյլերը, BBC հեռարձակող կորպորացիան, HSBC և Lloyds բանկերը, L’Oreal կոսմետիկ ընկերությունը և Audi կորպորացիան:

Բրիտտինը նշել է, որ ընկերությունը ուսումնասիրում է, թե ինչպես է հնարավոր դա վերացնել, և որ գովազդային քաղաքականության մեջ փոփոխությունների գործընթացը կարագացվի:

ԱՄԵՆԱԿԱՐԴԱՑՎԱԾ ԼՈՒՐԵՐ

Վրաստանը հրապարակել է բեռնատարների տեղաշարժի վերաբերյալ ուղեցույց

Եթե խախտումը կապված է տեղաշարժման ժամկետների հետ, ապա տրանսպորտային միջոցը պետք է անհապաղ լքի Վրաստանի տարածքը, հակառակ դեպքում վարորդը կտեղափոխվի 14-օրյա կարանտին, և տրանսպորտային միջոցը կտեղափոխվի տուգանային հրապարակ:

Հայաստանում տնտեսական աճը կդանդաղի

Ասիական զարգացման բանկի կանխատեսմամբ՝ մեր երկրում այն կլինի 2.2%:

2020 թ. տնտեսության զարգացումները և ընթացիկ հաշվի պակասուրդի ակնկալվող փոփոխությունը

Համաձայն ՀՀ կենտրոնական բանկի հրապարակած վճարային հաշվեկշռի տվյալների՝ ընթացիկ հաշվի պակասուրդը 2019 թ. կազմել է 1.12 մլրդ ԱՄՆ դոլար: