Մուտք

Invalid username or password

Մոռացե՞լ եք գաղտնաբառը

Google-ը ներողություն է խնդրել գովազդատուներից YouTube-ի ծայրահեղական հոլովակների պատճառով

Վերադարձ լուրերի բաժին

Հեղինակ

B4B.am

Խորագրեր

Աշխարհ

11:50 , 22 Մարտ 2017

Google ընկերության եվրոպական գրասենյակի ղեկավար Մեթ Բրիտտինը ներողություն է խնդրել գովազդատուներից այն բանից հետո, երբ բազմաթիվ ընկերություններ կասեցրել են գովազդի տեղադրումը YouTube-ում ծայրահեղական հոլովակների պատճառով: Այս մասին հայտնում է The Financial Times-ը:

«Ես ուզում եմ սկսել ներողությունից: Երբ նմանատիպ ինչ-որ բան է տեղի ունենում, մենք ստանձնում ենք դրա պատասխանատվությունը»,- հայտարարել է Բրիտտինը Լոնդոնում Advertising Week Europe համաժողովում ելույթի ժամանակ:

Մի շարք խոշոր գովազդատու ընկերություններ դադարեցրել էին Google-ում և YouTube-ում գովազդների տեղադրումը, քանի որ նրանց հայտարարությունները ցուցադրվում էին ծայրահեղական տեսահոլովակների հետ:

Գովազդից հրաժարվածների թվում էին Marks & Spencer ռիթեյլերը, BBC հեռարձակող կորպորացիան, HSBC և Lloyds բանկերը, L’Oreal կոսմետիկ ընկերությունը և Audi կորպորացիան:

Բրիտտինը նշել է, որ ընկերությունը ուսումնասիրում է, թե ինչպես է հնարավոր դա վերացնել, և որ գովազդային քաղաքականության մեջ փոփոխությունների գործընթացը կարագացվի:

ԱՄԵՆԱԿԱՐԴԱՑՎԱԾ ԼՈՒՐԵՐ

Գերմանական SAP-ը աշխատանքի է ընդունել ФСБ-ի գեներալին

Կոչումով գեներալ-լեյտենանտ Սկորիկի նշանակման լուրը հաստատել են ռուսաստանյան խոշորագույն ընկերությունների 2 թոփ մենեջերներ

Սոֆիա անունով ռոբոտը «կախվել է» կոռուպցիայի մասին հարցից հետո

Սոֆիա ռոբոտը ստացել է Սաուդյան Արաբիայի քաղաքացիություն և հայտարարել, որ պատրաստվում է ընտանիք կազմել

ՎՏԲ-ի ղեկավարը ԱՄՆ-ի նոր պատժամիջոցները համեմատել է պատերազմ հայտարարելու հետ

Անդրեյ Կոստինը Դավոսում ոչ ֆորմալ հանդիպումների ժամանակ զգուշացրել է «Եվրոպայում ռազմական հակամարտության աճող սպառնալիքի մասին»: