Մուտք

Invalid username or password

Մոռացե՞լ եք գաղտնաբառը

Google-ը ներողություն է խնդրել գովազդատուներից YouTube-ի ծայրահեղական հոլովակների պատճառով

Վերադարձ լուրերի բաժին

Հեղինակ

B4B.am

Խորագրեր

Աշխարհ

11:50 , 22 Մարտ 2017

Google ընկերության եվրոպական գրասենյակի ղեկավար Մեթ Բրիտտինը ներողություն է խնդրել գովազդատուներից այն բանից հետո, երբ բազմաթիվ ընկերություններ կասեցրել են գովազդի տեղադրումը YouTube-ում ծայրահեղական հոլովակների պատճառով: Այս մասին հայտնում է The Financial Times-ը:

«Ես ուզում եմ սկսել ներողությունից: Երբ նմանատիպ ինչ-որ բան է տեղի ունենում, մենք ստանձնում ենք դրա պատասխանատվությունը»,- հայտարարել է Բրիտտինը Լոնդոնում Advertising Week Europe համաժողովում ելույթի ժամանակ:

Մի շարք խոշոր գովազդատու ընկերություններ դադարեցրել էին Google-ում և YouTube-ում գովազդների տեղադրումը, քանի որ նրանց հայտարարությունները ցուցադրվում էին ծայրահեղական տեսահոլովակների հետ:

Գովազդից հրաժարվածների թվում էին Marks & Spencer ռիթեյլերը, BBC հեռարձակող կորպորացիան, HSBC և Lloyds բանկերը, L’Oreal կոսմետիկ ընկերությունը և Audi կորպորացիան:

Բրիտտինը նշել է, որ ընկերությունը ուսումնասիրում է, թե ինչպես է հնարավոր դա վերացնել, և որ գովազդային քաղաքականության մեջ փոփոխությունների գործընթացը կարագացվի:

ԱՄԵՆԱԿԱՐԴԱՑՎԱԾ ԼՈՒՐԵՐ

Ամենահարուստ մարդիկ մեկ օրում կորցրել են 18 մլրդ դոլար

Պատճառն Ամերիկայի առևտրային բորսաների տատանումներն են:

Սովորույթներ, որոնք ձեզ ետ են պահում լավ հաղորդակցվող լինելուց

Հաղորդակցման տզրուկների մասին՝ ըստ խոսքի վարպետության փորձագետ Ջուլիան Թրեժըրի գրքի:

«Առյուծ արքան» դարձել է ամենահասութաբեր անիմացիոն ֆիլմը պատմության մեջ

Նախորդ ռեկորդը 2013 թվականին սահմանել էր «Սառցե սիրտը» մուլտֆիլմը՝ 1,29 մլրդ դոլար: