Մուտք

Invalid username or password

Մոռացե՞լ եք գաղտնաբառը

Facebook-ը սխալ տվյալներ է ներկայացրել գովազդատուներին

Վերադարձ լուրերի բաժին

Հեղինակ

B4B.am

Խորագրեր

Դայջեսթ

20:45 , 26 Սեպտեմբեր 2016

Խոշոր գովազդատուները հիասթափված են Facebook-ին մոտ կանգնած աղբյուրներից ստացված տեղեկություններով, որոնց համաձայն այս սոցիալական ցանցը 60-80%-ով ուռճացրել է վիդեո-գովազդի դիտման իրական տևողությունը։

Մի քանի շաբաթ առաջ գովազդատուների աջակցության էջում (Advertiser Help Center) Facebook-ն ինքն էր տեղեկացրել, որ պրոմո-հոլովակների մետրիկան «արհեստականորեն մեծացվել է» այն պատճառով, որ հաշվի են առնվել միայն 3 վայրկյանից ավելի դիտված տեսանյութերը։

Facebook-ի ներկայացուցիչները նշել են, որ այս խնդրի լուծման համար ներդրել են դիտման միջին տևողությունը չափող նոր գործիք։

Գովազդային մի շարք գործակալությունների Facebook-ի այս խոստումը համոզիչ չի թվացել, և նրանք իրենց գովազդային նյութերի վերաբերյալ մանրամասն տվյալներ են պահանջել։

Publicis Media գովազդային գործակալությունը, ստանալով իր գովազդային հոլովակների մանրամասն հաշվետվության տվյալները, հայտարարել է, որ դիտումների ցուցանիշները 60-80%-ով ուռճացվել են։

ԱՄԵՆԱԿԱՐԴԱՑՎԱԾ ԼՈՒՐԵՐ

Փոքր վարկերի մեծ վտանգը և համակարգային լուծումների պահանջը. ICHD-ի համառոտագիրը

«Վարկ 10 րոպեում», «Վարկ միայն անձնագրով», «Անտոկոս շտապ վարկեր». այսօրինակ գովազդներով լեփ լեցուն են սոցիալական ցանցերն ու կայքերը:

QWERTY ստեղնաշարը ստեղծվել է անգլերեն տեքստը հնարավորինս դանդաղ տպելու համար

Պատճառն այն է, որ առաջին տպամեքենաներ ստեղծողները չէին ենթադրում, թե …

Բարձր վարձատրվող մասնագետը չպետք է ընկալվի որպես հանրության թշնամի․ Վարդան Արամյան (տեսանյութ). Sputnik Armenia

Ըստ Արամյանի` եթե արտագաղթի հետ մեկտեղ տեղի ունենա նաև ուղեղների արտահոսք, սա արդեն լուրջ խնդիր կդառնա երկրի համար։