Մուտք

Invalid username or password

Մոռացե՞լ եք գաղտնաբառը

Հայտնի է ամենաթանկ բրենդների թոփ-100-յակը. առաջատարը Google-ն է. Marketing Week

Վերադարձ լուրերի բաժին

Հեղինակ

B4B.am

Խորագրեր

Աշխարհ

00:19 , 07 Հունիս 2017

Բրիտանական WPP և Kantar Millward Brown ընկերությունների վերլուծաբանները կազմել են The BrandZ Global Top 100-ը, որում նշել են 100 ամենաթանկ համաշխարհային բրենդները:

Վարկանշային աղյուսակը գլխավորում է ամերիկյան Google կորպորացիան, հայտնում է Marketing Week-ը:

Ամենաթանկ բրենդների հնգյակում ցանկում են նաև Apple-ը, Microsoft-ը, Amazon-ը և Facebook-ը:

Մասնագետները նշում են, որ Amazon բրենդը բարելավել է իր ցուցանիշներն այս տարի և 7-րդ հորիզոնականից տեղափոխվել է 4-րդ:

Ընդ որում՝ Facebook-ը պահպանել է իր 5-րդ հորիզոնականը:

Համաձայն վարկանշային աղյուսակի տվյալների՝ առաջին հինգ ընկերությունների հասույթը կազմում է թոփ-100-յակում ընդգրկված բոլոր ընկերությունների, ձեռնարկությունների եկամուտների 25 տոկոսը:

Ընդ որում՝ այդ բրենդների արժեքը կազմում է 3.6 տրիլիոն դոլար:

ԱՄԵՆԱԿԱՐԴԱՑՎԱԾ ԼՈՒՐԵՐ

Հայաստանը Եվրամիության հետ համաձայնագիրը կվավերացնի մինչև մայիս

Եվրանեսթում հունիսի 25-29-ը տեղի ունեցած լիագումար նիստից Հայաստանի պատվիրակությունը գոհ է վերադարձել։

ԱՄՆ պատրաստ է ուսումնասիրել Հայաստանը «Հազարամյակի մարտահրավերներ կորպորացիա»-ի ծրագրում ներառելու հարցը

Այդ մասին ի պատասխան ԱՄՆ Հայ դատի գրասենյակի նամակին՝ հայտարարել է ԱՄՆ պետքարտուղար Մայք Պոմպեոն, ով հանդիսանում է նշված կորպորացիայի խորհրդի ղեկավարը:

ԱՄՆ-ն վերագործարկում է GSP-ն Հայաստանի համար

GSP համակարգում ներառված ապրանքները կարող են մուտք գործել ԱՄՆ շուկա մաքսատուրքի իջեցված կամ զրոյացված դրույքաչափերով։