Մուտք

Invalid username or password

Մոռացե՞լ եք գաղտնաբառը

Հայտնի է ամենաթանկ բրենդների թոփ-100-յակը. առաջատարը Google-ն է. Marketing Week

Վերադարձ լուրերի բաժին

Հեղինակ

B4B.am

Խորագրեր

Աշխարհ

00:19 , 07 Հունիս 2017

Բրիտանական WPP և Kantar Millward Brown ընկերությունների վերլուծաբանները կազմել են The BrandZ Global Top 100-ը, որում նշել են 100 ամենաթանկ համաշխարհային բրենդները:

Վարկանշային աղյուսակը գլխավորում է ամերիկյան Google կորպորացիան, հայտնում է Marketing Week-ը:

Ամենաթանկ բրենդների հնգյակում ցանկում են նաև Apple-ը, Microsoft-ը, Amazon-ը և Facebook-ը:

Մասնագետները նշում են, որ Amazon բրենդը բարելավել է իր ցուցանիշներն այս տարի և 7-րդ հորիզոնականից տեղափոխվել է 4-րդ:

Ընդ որում՝ Facebook-ը պահպանել է իր 5-րդ հորիզոնականը:

Համաձայն վարկանշային աղյուսակի տվյալների՝ առաջին հինգ ընկերությունների հասույթը կազմում է թոփ-100-յակում ընդգրկված բոլոր ընկերությունների, ձեռնարկությունների եկամուտների 25 տոկոսը:

Ընդ որում՝ այդ բրենդների արժեքը կազմում է 3.6 տրիլիոն դոլար:

ԱՄԵՆԱԿԱՐԴԱՑՎԱԾ ԼՈՒՐԵՐ

Աշխարհի բնակչությունը մինչև 2050 թվականը կավելանա 2.2 միլիարդ մարդով. ՄԱԿ

Այդ մասին ասված է «Աշխարհի ազգաբնակչությունը 2018 թվականին» զեկույցում, որը հրապարակվել է Ազգաբնակչության բնագավառում ՄԱԿ-ի հիմնադրամի կողմից:

ՀԲ-ն կոչ է արել նախապատրաստվել առևտրում իրադրության հնարավոր վատանալուն

Առեւտրային սահմանափակումները կբերեն գլոբալ տնտեսության աճի դանդաղման, եւ հարկ է, որ երկրներն այժմ մտածեն իրադրության վատանալու դեպքում ձեռնարկվելիք միջոցների շուրջ

Նավթի գները նվազել են – 06-09-18

Աշխարհի խոշորագույն հումքային բորսաների սեպտեմբերի 6-ի առևտրային նստաշրջանների արդյունքում սահմանվել են նավթի հետևյալ գները.