Մուտք

Invalid username or password

Մոռացե՞լ եք գաղտնաբառը

$50-ից մինչև սուպերմարկետների ցանց. Չոր բիզնես (տեսանյութ)

Վերադարձ լուրերի բաժին

Հեղինակ

B4B.am

Խորագրեր

Success story

14:38 , 28 Հոկտեմբեր 2016

Ինչպես տեղեկացրել ենք, «Չոր մարքեթինգ» գրքի և կուրսի հեղինակ Վահրամ Միրաքյանը նոր, ոչ պակաս հետաքրքիր ու կարևոր նախագիծ է սկսել՝ «Չոր բիզնես»։

Նախագծի շրջանակներում հրավիրվում են գործարարներ, ովքեր հաղորդման շրջանակներում կիսվում են իրենց արդյունավետության սկզբունքներով, գաղտնիքներով, հաջողության պատմությունով:

Վահրամ Միրաքյանի հյուրն այս անգամ «Նոր Զովք» սուպերմարկետների ցանցի հիմնադիր Արամ Արամյանն է։

Որո՞նք են «Նոր Զովք» նրա արդյունավետության սկզբունքները, ի՞նչ խորհուրդներ է նա տալիս սկսնակ գործարարներին: Այս և այլ հարցերի պատասխանները՝ տեսանյութում։

Հիշեցնենք, որ «Չոր բիզնեսի» առաջին հյուրը գործարար Հարություն Մնացականյանն էր, զրույցը՝ գյուղատնտեսության թեմայով։

ԱՄԵՆԱԿԱՐԴԱՑՎԱԾ ԼՈՒՐԵՐ

«Ինդիանա Ջոնս»-ի պրոդյուսերը և նրա ստեղծած ինտերնետ կայսրությունը

Բարրի Դիլերը Հոլիվուդում հայտնի պրոդյուսեր է, որը Ռուպերտ Մերդոկի հետ ստեղծել է Fox հեռուստացանցը: Այժմ նա կենտրոնացել է համացանցի ուղղությամբ՝ ստեղծելով 20 միլիորդ դոլարից ավելի արժեցող Vimeo, Tinder և այլ հայտնի հարթակները:

«Ոչ ոք արժանի չէ այդքան փողի»,- Մարկ Ցուկերբերգ

Ֆորբսի վարկանիշով ամենահարուստ մարդկանցից մեկը համարում է, որ աշխարհում չպետք է միլիարդատերեր լինեն:

YouTube-ը՝ փող տպող մեքենա

Ինչպես կարողացան Կազանից երկու ընկերները ստեղծել սոցցանցերի համար ամենախոշոր կոնտենտի «գործարանը»: