Invalid username or password
2020 թվականի փետրվարին Հայաստանում գրանցվել է դեֆլյացիա: 12-ամսյա գնաճը կազմել է -0.5%: Գնանկում է նկատվել սննդամթերք և ոչ ալկոհոլային խմիչքներ խմբում, որտեղ գնաճը կազմել է -4.1%, կապ խմբում՝ -0.1%, հանգիստ և մշակույթ խմբում (-1.6%): Գների աճ է նկատվել ալկոհոլային խմիչքներ, ծխախոտային արտադրատեսակներ, հագուստ և կոշիկ (3.5%), բնակարանային ծառայություններ, ջուր, էլեկտրաէներգիա, գազ և վառելիքի այլ տեսակներ (1.2%), կրթության և առողջապահության խմբերում: Գծապատկերում ներկայացված է լայն սպառման հիմնական ապրանքների գնային փոփոխությունը:
EconoMood
Դիտումներ 575
Մեդիամոնիտորինգի MaxMonitor ընկերությունը հրապարակել է «ՀՀ բանկերը ԶԼՄ-ներում» եռամսյակային հաշվետվությունը, որի արդյունքներով ՎՏԲ-Հայաստան Բանկը շարունակում է լինել առաջատարը ԶԼՄ-ներում ունեցած հիշատակումների քանակով: