Մուտք

Invalid username or password

Մոռացե՞լ եք գաղտնաբառը

Ֆինանսական հաշտարարին ամենից շատ բողոքում են ապահովագրական ընկերություններից

Վերադարձ լուրերի բաժին

23:01 , 24 Հունվար 2017

2016 թվականին Ֆինանսական համակարգի հաշտարարի գրասենյակ են ներկայացվել 4 հազար 735 բողոք, որոնցից 4 հազար 118-ը վերաբերում էին ֆինանսական համակարգին, նախորդ տարվա համեմատ բողոքներն աճել են 26 տոկոսով:

«Արմենպրես»-ի հաղորդմամբ`այս մասին հունվարի 24-ին Գրասենյակի գործունեության 8-ամյակի օրը, պատմեց Ֆինանսական համակարգի հաշտարար Փիրուզ Սարգսյանը: Նրա ներկայացմամբ` Գրասենյակի կողմից 2016 թվականին քննության է ընդունվել թվով 1 հազար 523 պահանջ, ինչը 5.18 տոկոսով գերազանցում է 2015 թվականի, համապատասխան ցուցանիշը: Փիրուզ Սարգսյանն ընդգծեց, որ իրենց դիմողների խնդիրները բազմաթիվ ու բազմազան են, որոնք պայմանավորված են թե՛ ապահովագրական ավանդային պայմանագրերի, թե՛ վարկային գործառնությունների, թե՛ վճարահաշվարկային ծառայությունների մատուցման և թե՛ քարտային զեղծարարությունների հետ:

«Պահանջների քննության արդյունքում գործերի 79.13 տոկոսը լուծվել է հօգուտ հաճախորդի` քննության ընդունված 1,523 պահանջից 228-ը, 16.01.2017թ. դրությամբ, դեռևս գտնվում են քննության փուլում: Ընդ որում, դրական ելքով գործերի 57.37%-ը լուծվել է ֆինանսական կազմակերպության հետ հաշտության գալու միջոցով: Հաշտարարի միջնորդությամբ հաճախորդներին ֆինանսական կազմակերպությունների կողմից հատուցվել է 157 մլն 268 հազար 591 ՀՀ դրամ գումար»,- ասաց նա:

Փիրուզ Սարգսյանը նաև նշեց, որ քննության ընդունված 1 հազար 523 գրավոր պահանջներից 1 հազար 248-ը ուղղված են եղել ապահովագրական ընկերությունների, 232-ը` բանկերի, 18-ը` Ավտոապահովագրողների բյուրոյի, 19-ը` վարկային կազմակերպությունների, իսկ 6-ն այլ կազմակերպությունների դեմ:

«Ապահովագրական շուկայում գործարքների հետ կապված խնդիրներն ամենամեծ տեսակարար կշիռն են կազմում` բողոքների մոտ 70 տոկոսը, որոնք պայմանավորված են վնասի չափի հետ անհամապատասխանությամբ, չհատուցման դեպքերով, ռեգրեսի հետ անհամաձայնություններով: Այս տարի ավելի շատ, քան նախորդ տարիներին բողոքներ ունենք վարկային կազմակերպությունների դեմ, որոնք պայմանավորված են վարկային գործառնություններով: Բողոքների շատ լինելը, կարծում եմ, կապված է մարդկանց մոտ իրազեկվածության ավելի բարձր մակարդակով»,- նշեց Սարգսյանը:

24.01.2009-16.01.2017թթ. Գրասենյակ ներկայացված բողոքներն ու գրավոր պահանջները կազմել են 18 հազար 310, որոնցից քննության ընդունած պահանջները` 5 հազար 768: Պահանջների քննության ընթացքում հատուցված գումարը կազմել է 1 մլրդ 6 մլն 916 հազար 484 ՀՀ դրամ: Հօգուտ հաճախորդի գործերի ելքը 72 տոկոս է:  

ԱՄԵՆԱԿԱՐԴԱՑՎԱԾ ԼՈՒՐԵՐ

ԿԲ-ն արձագանքում է դրամի մոտալուտ արժեզրկման մասին լուրերին

Ավելին, նմանատիպ լուր-հորինվածքները բացասական սպասումներ առաջացնելու և արհեստական վարքագիծ ձևավորելու միտում են պարունակում։

ԱՄՀ-ն ՀՀ ֆինանսական համակարգը գնահատել է կայուն, իսկ Բանկային վերահսկողության բազելյան հիմնարար սկզբունքներին համապատասխանությունը՝ բարձր՝ 97%

Արժույթի միջազգային հիմնադրամի գործադիր խորհուրդը Հայաստանի ֆինանսական համակարգը գնահատել է կայուն, իսկ Բանկային վերահսկողության բազելյան հիմնարար սկզբունքներին համապատասխանությունը՝ բարձր՝ 97%:

Թեստ Modex-ից. Որքանո՞վ եք ծանոթ Հայաստանի տնտեսությանը

Թեստը բաղկացած է 10 հարցից, և այն լրացնելու համար կպահանջվի ընդամենը 2 րոպե։