Մուտք

Invalid username or password

Մոռացե՞լ եք գաղտնաբառը

ՎՏԲ-Հայաստան Բանկը բրենդի ճանաչելիությամբ Հայաստանում առաջատարն է

Վերադարձ լուրերի բաժին

16:05 , 09 Փետրվար 2017

 

«IPM Research» հանրային կարծիքի և մարքետինգի ուսումնասիրման ինստիտուտի անցկացրած հետազոտության արդյունքներով, ՎՏԲ-Հայաստան Բանկը շարունակում է մնալ երկրի ամենաճանաչելի բանկը: 2016 թ. դեկտեմբերին Երևանի և Հայաստանի մյուս քաղաքների 18-ից մինչև 55 տարեկան 1200 բնակիչների միջև անցկացվեց «Տեղական շուկայում ՎՏԲ բրենդի ճանաչելիություն» հետազոտությունը:

Հետազոտության արդյունքում պարզվեց, որ Հայաստանում Top of Mind` առաջին հանպատրաստից նշում ցուցանիշով ՎՏԲ-Հայաստան Բանկը զբաղեցնում է 1-ին տեղը: ՎՏԲ-Հայաստան Բանկի Top of Mind ցուցանիշը գրանցում է կայուն աճ, և այս տարի գրանցվեց ցուցանիշի ամենաբարձր մակարդակը՝ նախորդ արդյունքների համեմատ:

Բացի Top of Mind ցուցանիշից, որոշվել է Բանկի ընդհանուր հանպատրաստից իմացության, հուշմամբ իմացության մակարդակը և MA Index-ը, որը բնորոշում է բանկի դիրքը, որն այն զբաղեցնում է սպառողի գիտակցության մեջ ի թիվս այլ բանկերի: ՎՏԲ-Հայաստան Բանկը շարունակում է պահպանել առաջատարի դիրքը բոլոր հիմնական ցուցանիշներով:

Բանկերի ցանկում ՎՏԲ-Հայաստան Բանկը զբաղեցնում է առաջատարի դիրքը նաև հուսալիության բոլոր հիշատակումներով: Բացի այդ, գրանցվել է ՎՏԲ-Հայաստան Բանկի նկատմամբ վստահության ցուցանիշի աճի հստակ միտում՝ մինչև 31%:

 

ԱՄԵՆԱԿԱՐԴԱՑՎԱԾ ԼՈՒՐԵՐ

Ucom-ը կտրամադրի մինչև 2 անգամ շատ ինտերնետ Ucom Ունիվերսալ և Ունիվերսալ Պլյուսի բաժանորդներին

Այսուհետ Ucom Ունիվերսալ և Ucom Ունիվերսալ Պլյուս ծառայությունների բաժանորդները յուրաքանչյուր ամիս կստանան մինչև 2 անգամ շատ ինտերնետ:

Տնտեսական ակտիվության աճը հուլիսին արագացել է. տարին կփակվի կանխատեսվածից բարձր աճով

ՀՀ Վիճակագրական կոմիտեն հրապարակել է 2018 թվականի հունվար-հուլիս ամիսների նախնական (շտապ հավաքագրված) մակրոտնտեսական ցուցանիշները

Լիդիանի Արմենիայի կին աշխատակիցները դիմում են ՄԻՊ-ին և ոստիկանությանը

Մենք՝ Ամուլսարի հարակից համայնքներից «Լիդիան Արմենիա» ընկերության աշխատակից հանդիսացող բազմաթիվ կանայք դիմում ենք համապատասխան կառույցներին