Մուտք

Invalid username or password

Մոռացե՞լ եք գաղտնաբառը

Վաճառքի խթանման ծուղակը. ինչ պետք է հաշվի առնել՝ զեղչային ակցիաներ անելիս

Վերադարձ լուրերի բաժին

13:40 , 09 Հունվար 2018

Գաղտնիք չէ, որ ընկերության շահույթը ֆունկցիա է գնից, քանակից և ծախսերից, սակայն դրանց միջև կապը այնքան էլ միանշանակ չի, ինչպես շատերը պատկերացնում են, նույնիսկ որոշ մասնագետներ։

Դիցուք, ընկերությունը թողարկում է «նավակ» տուփով թթվասեր (180 գրամ) և տարվա որոշակի սեզոնին շաբաթական վաճառում է 100,000 միավոր 250 դրամ մեծածախ գնով, ընդ որում՝ 100,000 միավորի արտադրության դեպքում միավորի ինքնարժեքը՝ 190 դրամ է, իսկ ֆիքսված ծախսերը կազմում են 2 մլն դրամ։ Մրցակիցները ձեռնարկել են գնային մրցավազք, որին անհրաժեշտ է արձագանքել։ Հիմնական նպատակն է մրցակիցներին «ատամ» ցույց տալ, բայց հնարավորինս քիչ վնասներով։ Ուսումնասիրությունները ցույց են տալիս, որ վաճառքի խթանման դեպքում հնարավոր է ստանալ հետևյալ արդյունքները, պետք է որոշել, թե որ ակցիան կիրառել։

table1

Առաջին հայացքից, միանշանակ 2-րդ ակցիան ավելի շահավետ է թվում, քանի որ ապահովում է 28 մլն դրամ հասույթ (զուտ աճը՝ 2.8 մլն դրամ), մինչդեռ 1-ին ակցիայի դեպքում հասույթը 24.75 մլն դրամ է (զուտ աճը՝ -450 հազ․ դրամ)։ Այլ կերպ ասած, 20% զեղչով 40% վաճառքի աճն ավելի գրավիչ է թվում, քան 10% զեղչով 10% վաճառքի աճը։ Սակայն դա միայն առաջին հայացքից, քանի որ գնի և շահույթի միջև կապը գծային չէ։

Իրականում, երկու ակցիաների դեպքում էլ ընկերությունը վնաս է կրում, սակայն 1-ին ակցիայի դեպքում վնասը շատ ավելի քիչ է, քան  2-րդի դեպքում։

Ինչպե՞ս։

Պատասխանը կարող եք գտնել Modex-ի վերլուծության մեջ՝ այստեղ։ Հոդվածը հետաքրքիր է և օգտակար հատկապես փոքր և միջին  գործարարների համար, որոնք մարքեթինգային մեծ թիմեր չունեն և հաճախ ինքնուրույն են վաճառքի խթանմանն ուղղված որոշումներ կայացնում՝ հիմնվելով հիմնականում բնազդի և փորձի վրա։

ԱՄԵՆԱԿԱՐԴԱՑՎԱԾ ԼՈՒՐԵՐ

Վերջին տարիներին առաջին անգամ մայիսին օդանավով Հայաստան ժամանածներն ավելի շատ են եղել մեկնածներից

2018 թվականի մայիսին օդային ճանապարհով Հայաստան է ժամանել 110 390 մարդ, մեկնել՝ 107 225 մարդ։

ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ. Բրոնոզյանի փորձագետներն այցելել են Ամուլսար և փոխել կարծիքը շատ հարցերի շուրջ

«Լիդիան Արմենիա» ընկերությունը հյուրընկալեց Հ․Բրոնոզյանին և նրա պատվերով Ամուլսարի ծրագրի փաստաթղթերի հիման վրա հետազոտություն կատարած արտասահմանյան փորձագետներին

Հայաստանն ու Չինաստանը գրանցել են առևտրաշրջանառության ավելի քան 40 տոկոսի աճ. ՀՀ առևտրային կցորդի հարցազրույցը

Հրանտ Աբաջյանը մեր երկրի տնտեսական ներուժը ներկայացնող «Հայաստան՝ դարպաս դեպի խոշոր շուկաներ» խորագրով շնորհանդեսով է հանդես եկել։