Մուտք

Invalid username or password

Մոռացե՞լ եք գաղտնաբառը

Վաճառքի խթանման ծուղակը. ինչ պետք է հաշվի առնել՝ զեղչային ակցիաներ անելիս

Վերադարձ լուրերի բաժին

13:40 , 09 Հունվար 2018

Գաղտնիք չէ, որ ընկերության շահույթը ֆունկցիա է գնից, քանակից և ծախսերից, սակայն դրանց միջև կապը այնքան էլ միանշանակ չի, ինչպես շատերը պատկերացնում են, նույնիսկ որոշ մասնագետներ։

Դիցուք, ընկերությունը թողարկում է «նավակ» տուփով թթվասեր (180 գրամ) և տարվա որոշակի սեզոնին շաբաթական վաճառում է 100,000 միավոր 250 դրամ մեծածախ գնով, ընդ որում՝ 100,000 միավորի արտադրության դեպքում միավորի ինքնարժեքը՝ 190 դրամ է, իսկ ֆիքսված ծախսերը կազմում են 2 մլն դրամ։ Մրցակիցները ձեռնարկել են գնային մրցավազք, որին անհրաժեշտ է արձագանքել։ Հիմնական նպատակն է մրցակիցներին «ատամ» ցույց տալ, բայց հնարավորինս քիչ վնասներով։ Ուսումնասիրությունները ցույց են տալիս, որ վաճառքի խթանման դեպքում հնարավոր է ստանալ հետևյալ արդյունքները, պետք է որոշել, թե որ ակցիան կիրառել։

table1

Առաջին հայացքից, միանշանակ 2-րդ ակցիան ավելի շահավետ է թվում, քանի որ ապահովում է 28 մլն դրամ հասույթ (զուտ աճը՝ 2.8 մլն դրամ), մինչդեռ 1-ին ակցիայի դեպքում հասույթը 24.75 մլն դրամ է (զուտ աճը՝ -450 հազ․ դրամ)։ Այլ կերպ ասած, 20% զեղչով 40% վաճառքի աճն ավելի գրավիչ է թվում, քան 10% զեղչով 10% վաճառքի աճը։ Սակայն դա միայն առաջին հայացքից, քանի որ գնի և շահույթի միջև կապը գծային չէ։

Իրականում, երկու ակցիաների դեպքում էլ ընկերությունը վնաս է կրում, սակայն 1-ին ակցիայի դեպքում վնասը շատ ավելի քիչ է, քան  2-րդի դեպքում։

Ինչպե՞ս։

Պատասխանը կարող եք գտնել Modex-ի վերլուծության մեջ՝ այստեղ։ Հոդվածը հետաքրքիր է և օգտակար հատկապես փոքր և միջին  գործարարների համար, որոնք մարքեթինգային մեծ թիմեր չունեն և հաճախ ինքնուրույն են վաճառքի խթանմանն ուղղված որոշումներ կայացնում՝ հիմնվելով հիմնականում բնազդի և փորձի վրա։

ԱՄԵՆԱԿԱՐԴԱՑՎԱԾ ԼՈՒՐԵՐ

Եկամուտների քաղաքականության կատարելագործման ընդլայնված հասարակական խորհրդի քննարկումները շարունակվում են

ՀՀ ֆինանսների նախարարությունում տեղի է ունեցել եկամուտների քաղաքականության կատարելագործման ընդլայնված հասարակական խորհրդի հերթական նիստը

ԿԲ-ն հուշագիր է ստորագրել Արժեթղթերի հանձնաժողովների միջազգային կազմակերպության հետ

ԿԲ-ն պաշտոնապես ներառվել է Արժեթղթերի հանձնաժողովների միջազգային կազմակերպության հուշագրի Հավելված Ա-ի ցանկում:

Ամանորի նախաշեմին ՎիվաՍել-ՄՏՍ-ի բջջային ցանցում բաժանորդների կողմից օգտագործված ինտերնետ թրաֆիկի ծավալը կրկնակի աճել է

Ինտերնետ թրաֆիկի ծավալի աճը հիմնականում պայմանավորված է սոցցանցերում ՎիվաՍել-ՄՏՍ-ի բաժանորդների ինտենսիվ շփումներով, ինչպես նաև՝ OTT հավելվածների օգտագործման աճով