Մուտք

Invalid username or password

Մոռացե՞լ եք գաղտնաբառը

Պատգամավորը մշակում է Հայաստանի ծովային օրենսդրություն

Վերադարձ լուրերի բաժին

00:32 , 15 Մայիս 2019

ՀՀ ազգային ժողովի տարածաշրջանային և եվրասիական ինտեգրման հարցերի մշտական հանձնաժողովի նախագահի տեղակալ, «Իմ քայլը» խմբակցության անդամ Արմեն Փամբուխչյանը մշակում է ծովային օրենսդրություն: Ծովային ելք չունեցող երկրին դա հնարավորություն կտա ունենալ սեփական դրոշով նավեր, դրանցով կատարել բեռնափոխադրում: Լրագրողների հետ զրույցում այդ մասին ներկայացրեց պատգամավորը:

«Հայաստանը ԵԱՏՄ այն երկիրներից է, որն ընդհանուր սահման չունի անդամ երկրների հետ: Եվ բեռնափոխադրման համար լոգիստիկ առումով խնդիրներ են առաջանում: Կապող ճանապարհը Լարսի անցակետն է, որում տարվա մեջ մի քանի անգամ խցանումներ են լինում` թե եղանակի, թե ծանրաբեռնվածության պատճառով: Միակ այլընտրանքային ճանապարհը ծովն է, որը մինչ այժմ օգտագործել ենք լաստանավի միջոցով: Դիտարկում ենք կոնտեյներային փոխադրումների ելքը։ Ես նաև նախաձեռնում եմ ծովային օրենսդրություն: Աշխարհում 44 երկրի, որոնք չունեն ուղիղ ելք դեպի ծով, ՄԱԿ-ի ծովային իրավունքի մասին կոնվենցիայով իրավունք է տրված ունենալ իրենց օրենսդրությունը և դառնալ «ծովային երկիր»` իրենց ամենամոտ երկրի միջոցով իրականացնելով ծովային փոխադրումներ: Ունենալով ծովային օրենսդրություն՝ իրավունք ենք ձեռք բերում ունենալ հայկական դրոշով նավեր»,-ներկայացրեց Փամբուխչյանը:

Պատգամավորի կարծիքով՝ դա նաև կխթանի ներդրումները, որովհետև շատ մարդիկ, վճարումներ կատարելով, կօգտվեն հայկական դրոշով նավերից, որ ստանան այն առավելությունները, ինչը կունենա Հայաստանը: Մանավանդ Հայաստանը ԵԱՏՄ անդամ է, և որևէ երկրի տնտեսավարող արտահանման համար օգտագործելով հայկական դրոշը՝ այսինքն` հայկական նավը, կարող է օգտվել Հայաստանի առավելություններից:

Պատգամավորը հիշեց Մոնղոլիայի օրինակը, որը չունենալով ծով, ունի իր անունով գրանցված մոտ 700 նավ: Եվ աշխարհի շատ տնտեսավարողներ վճարում են, որ Մոնղոլիայի դրոշով նավարկեն:

Փամբուխչյանի խոսքով՝ օրենսդրությունը գրելու գործընթացը գրեթե ավարտին է մոտենում, որից հետո պետք է անցնի թե իրավական, թե այլ փորձաքննություն։ Պատգամավորը նշեց նաև, որ սեփական դրոշով նավեր ունենալուց հետո հաջորդ քայլը կարող է այն լինել, որ Հայաստանը մեկ այլ երկրում կարող է ունենալ սեփական նավահանգիստ, գրասենյակ:

ԱՄԵՆԱԿԱՐԴԱՑՎԱԾ ԼՈՒՐԵՐ

Պետբյուջեի եկամուտներն աճել են 25%- ով

2019 թ. առաջին կիսամյակում նախորդ տարվա առաջին կիսամյակի համեմատ նվազել են ակցիզային հարկի, սոցիալական վճարների հաշվեգրված եկամուտները։

Հայ գործարարն ընդունել է Ցուկերբերգի մարտահրավերը և ստեղծել «քնելու տուփ»

«Մենք ընդունել ենք Ցուկերբերգի մարտահրավերը»,-Գրեգ Հովհաննիսյանն իր բիզնես գաղափարի համար արդեն հավաքել է ավելի քան $100 000:

Տիգրան Ավինյանը Բոսթոնում հանդիպել է հայ համայնքի հետ

Փոխվարչապետը հայրենակիցներին կոչ է արել գիտելիքի և փորձի փոխանակման ճանապարհով ակտիվորեն ներգրավվել նոր Հայաստանի կառուցման աշխատանքներին: