Մուտք

Invalid username or password

Մոռացե՞լ եք գաղտնաբառը

Պատգամավորը մշակում է Հայաստանի ծովային օրենսդրություն

Վերադարձ լուրերի բաժին

00:32 , 15 Մայիս 2019

ՀՀ ազգային ժողովի տարածաշրջանային և եվրասիական ինտեգրման հարցերի մշտական հանձնաժողովի նախագահի տեղակալ, «Իմ քայլը» խմբակցության անդամ Արմեն Փամբուխչյանը մշակում է ծովային օրենսդրություն: Ծովային ելք չունեցող երկրին դա հնարավորություն կտա ունենալ սեփական դրոշով նավեր, դրանցով կատարել բեռնափոխադրում: Լրագրողների հետ զրույցում այդ մասին ներկայացրեց պատգամավորը:

«Հայաստանը ԵԱՏՄ այն երկիրներից է, որն ընդհանուր սահման չունի անդամ երկրների հետ: Եվ բեռնափոխադրման համար լոգիստիկ առումով խնդիրներ են առաջանում: Կապող ճանապարհը Լարսի անցակետն է, որում տարվա մեջ մի քանի անգամ խցանումներ են լինում` թե եղանակի, թե ծանրաբեռնվածության պատճառով: Միակ այլընտրանքային ճանապարհը ծովն է, որը մինչ այժմ օգտագործել ենք լաստանավի միջոցով: Դիտարկում ենք կոնտեյներային փոխադրումների ելքը։ Ես նաև նախաձեռնում եմ ծովային օրենսդրություն: Աշխարհում 44 երկրի, որոնք չունեն ուղիղ ելք դեպի ծով, ՄԱԿ-ի ծովային իրավունքի մասին կոնվենցիայով իրավունք է տրված ունենալ իրենց օրենսդրությունը և դառնալ «ծովային երկիր»` իրենց ամենամոտ երկրի միջոցով իրականացնելով ծովային փոխադրումներ: Ունենալով ծովային օրենսդրություն՝ իրավունք ենք ձեռք բերում ունենալ հայկական դրոշով նավեր»,-ներկայացրեց Փամբուխչյանը:

Պատգամավորի կարծիքով՝ դա նաև կխթանի ներդրումները, որովհետև շատ մարդիկ, վճարումներ կատարելով, կօգտվեն հայկական դրոշով նավերից, որ ստանան այն առավելությունները, ինչը կունենա Հայաստանը: Մանավանդ Հայաստանը ԵԱՏՄ անդամ է, և որևէ երկրի տնտեսավարող արտահանման համար օգտագործելով հայկական դրոշը՝ այսինքն` հայկական նավը, կարող է օգտվել Հայաստանի առավելություններից:

Պատգամավորը հիշեց Մոնղոլիայի օրինակը, որը չունենալով ծով, ունի իր անունով գրանցված մոտ 700 նավ: Եվ աշխարհի շատ տնտեսավարողներ վճարում են, որ Մոնղոլիայի դրոշով նավարկեն:

Փամբուխչյանի խոսքով՝ օրենսդրությունը գրելու գործընթացը գրեթե ավարտին է մոտենում, որից հետո պետք է անցնի թե իրավական, թե այլ փորձաքննություն։ Պատգամավորը նշեց նաև, որ սեփական դրոշով նավեր ունենալուց հետո հաջորդ քայլը կարող է այն լինել, որ Հայաստանը մեկ այլ երկրում կարող է ունենալ սեփական նավահանգիստ, գրասենյակ:

ԱՄԵՆԱԿԱՐԴԱՑՎԱԾ ԼՈՒՐԵՐ

Հայաստանում գնաճը կառավարելի է

Ներսես Երիցյանը նկատել է, որ շատ անգամ քաղաքացիները դժգոհում են գնաճից։ Ըստ նրա՝ պատճառն այն է, որ մի քանի ապրանքներ, որոնք այդ խումբը սպառում է, ավելի շատ են թանկացել։

Առևտրային բանկերի ընդամենը վճարած հարկերի միջինը 3.4 անգամ գերազանցում է մնացած կազմակերպությունների միջին ցուցանիշին

2018 թ. առաջին եռամսյակին այս ցուցանիշը՝ 494 մլն դրամ, ևս գերազանցում է մնացած կազմակերպությունների միջինը, որը կազմել է 49 մլն դրամ:

Օլեգ Սմիրնովը գլխավորել է ՎՏԲ -Հայաստան Բանկի խորհրդը

2018 թ. նոյեմբերից աշխատում է ՎՏԲ խմբում: