Մուտք

Invalid username or password

Մոռացե՞լ եք գաղտնաբառը

Որ ֆինանսական հաստատություններից են ամենից շատ բողոքում ՀՀ քաղաքացիները

Վերադարձ լուրերի բաժին

09:21 , 26 Հունվար 2016

Ինչպես երևում է ՀՀ Ֆինանսական հաշտարարի գրասենյակի կողմից ներկայացված տվյալներից՝ 2015 թվականին ՀՀ քաղաքացիների դժգոհությունների մեծ մասը կապված է եղել ապահովագրական ընկերությունների գործունեության հետ։

Այսպես, 2015 թվականին ՖՀ-ի գրասենյակը ստացել է ընդհանուր առմամբ 3263 բողոք, որոնցից քննության են առնվել 1448-ը։ Բողոքների մեծ մասը՝ 1091-ը, ուղղված են եղել ապահովագրական ընկերությունների դեմ։

Պահանջների քննության արդյունքում գործերի 78.64%-ը լուծվել է հօգուտ հաճախորդի (քննության ընդունված թվով 1,448 գործից թվով 218-ը 21.01.2016թ.-ի դրությամբ դեռևս գտնվում են քննության փուլում): Ընդ որում, դրական ելքով գործերի 59.50%-ը լուծվել է ֆինանսական կազմակերպության հետ հաշտության գալու միջոցով:

Հաշտարարի միջնորդությամբ հաճախորդներին ֆինանսական կազմակերպությունների կողմից 2015թ.-ին քննության ընդունված 1,448 գործից՝ թվով 1,230 գործի շրջանակներում (21.01.2016թ.-ի դրությամբ փակված գործերի թվաքանակն է) հատուցվել է 176,708,260 ՀՀ դրամ գումար:

ԱՄԵՆԱԿԱՐԴԱՑՎԱԾ ԼՈՒՐԵՐ

«Մեղրի» ազատ տնտեսական գոտին պաշտոնապես մեկնարկեց իր գործունեությունը (լուսանկարներ)

Դեկտեմբերի 15-ին, ՀՀ վարչապետ Կարեն Կարապետյանի ներկայությամբ, տրվել է «Մեղրի» ազատ տնտեսական գոտու (ԱՏԳ) գործունեության պաշտոնական մեկնարկը։

«Այսօր էլ մենք շոշափելի գնաճ չունենք». Նախագահը վստահ է, որ հունվարի 1-ից «թռիչքաձև գնաճ» չի լինի

Այո՛, որոշ ապրանքատեսակների գներ բարձրացել են՝ կապված միջազգային շուկաներում այդ ապրանքատեսակների թանկացումների հետ, բայց ընդհանուր գնաճը կառավարելի է

«Վրիպակ է եղել. ռուսական կողմի հետ որևէ խնդիր չկա». Ջրպետկոմի նախագահ

Ըստ Արսեն Հարությունյանի՝ բանակցություններն իրանական կողմի հետ շարունակվում են, իսկ ռուս սահմանապահները որևէ կապ չունեն այս ամենի հետ