Մուտք

Invalid username or password

Մոռացե՞լ եք գաղտնաբառը

Որ ֆինանսական հաստատություններից են ամենից շատ բողոքում ՀՀ քաղաքացիները

Վերադարձ լուրերի բաժին

09:21 , 26 Հունվար 2016

Ինչպես երևում է ՀՀ Ֆինանսական հաշտարարի գրասենյակի կողմից ներկայացված տվյալներից՝ 2015 թվականին ՀՀ քաղաքացիների դժգոհությունների մեծ մասը կապված է եղել ապահովագրական ընկերությունների գործունեության հետ։

Այսպես, 2015 թվականին ՖՀ-ի գրասենյակը ստացել է ընդհանուր առմամբ 3263 բողոք, որոնցից քննության են առնվել 1448-ը։ Բողոքների մեծ մասը՝ 1091-ը, ուղղված են եղել ապահովագրական ընկերությունների դեմ։

Պահանջների քննության արդյունքում գործերի 78.64%-ը լուծվել է հօգուտ հաճախորդի (քննության ընդունված թվով 1,448 գործից թվով 218-ը 21.01.2016թ.-ի դրությամբ դեռևս գտնվում են քննության փուլում): Ընդ որում, դրական ելքով գործերի 59.50%-ը լուծվել է ֆինանսական կազմակերպության հետ հաշտության գալու միջոցով:

Հաշտարարի միջնորդությամբ հաճախորդներին ֆինանսական կազմակերպությունների կողմից 2015թ.-ին քննության ընդունված 1,448 գործից՝ թվով 1,230 գործի շրջանակներում (21.01.2016թ.-ի դրությամբ փակված գործերի թվաքանակն է) հատուցվել է 176,708,260 ՀՀ դրամ գումար:

ԱՄԵՆԱԿԱՐԴԱՑՎԱԾ ԼՈՒՐԵՐ

23.10.2020: Շաբաթական ամփոփ տվյալներ կենտրոնական բանկից

Հոկտեմբերի 12-18-ն ընկած ժամանակահատվածում բանկերի կողմից դրամով տեղաբաշխված միջոցների ծավալը կազմել է 33.6 մլրդ դրամ, իսկ ԱՄՆ դոլարով տեղաբաշխված միջոցների ծավալը՝ 33 մլն ԱՄՆ դոլար:

ՊԵԿ-ը հորդորում է եկամտահարկի վերադարձման դիմումները ներկայացնել էլեկտրոնային եղանակով

Համավարակով պայմանավորված՝ ՊԵԿ-ը կոչ է անում հնարավորինս հետևել սահմանափակումներին և հորդորում՝ փաստաթղթերը հարկային մարմին ներկայացնել բացառապես էլեկտրոնային եղանակով կամ անհրաժշետության դեպքում՝ փոստային առաքմամբ:

Ռազմական դրության ժամանակահատվածում սահմանված հարկային արտոնությունները

Լրացուցիչ հարցերի դեպքում կարող եք դիմել ՀՀ պետական եկամուտների կոմիտեի հեռախոսազանգերի կենտրոն՝ 060 544 444 կամ 0 8000 0007 հեռախոսահամարներով։