Մուտք

Invalid username or password

Մոռացե՞լ եք գաղտնաբառը

Որքան կոնյակ են Հայաստանից գնում ԵՏՄ երկրները

Վերադարձ լուրերի բաժին

10:14 , 27 Նոյեմբեր 2016

Արտաքին առևտրի տվյալներից դատելով՝ ԵՏՄ շուկայում այս տարի մեծացել է պահանջարկը հայկական կոնյակի նկատմամբ։

Այսպես, Եվրասիական տնտեսական հանձնաժողովի տվյալներով, 2016 թվականի հունվար սեպտեմբերին Հայաստանից ԵՏՄ արտահանվել է մոտ 90 մլն դոլարի թունդ ալկոհոլային խմիչք (խոսքը արտաքին առևտրի 2208 կոդի մասին է, որի Հայաստանի պարագայում մեջ մտնում է հիմնականում կոնյակը)։

Ի դեպ, այս ապրանքախմբի մեջ է մտնում նաև «Ա և Գ» ընկերության կողմից արտադրված վիսկին, սակայն, որքանով հայտնի է, այդ վիսկին ԵՏՄ երկրներ չի արտահանվում։

Թունդ ալկոհոլային խմիչքների առևտրի ծավալները չափվում են, այսպես կոչված, բացարձակ լիտրերով (100% սպիրտի պարունակությամբ)։ Օրինակ, եթե նշվում է, որ արտահանվել է 1 բացարձակ լիտր, ապա դա համարժեք կլինի մոտավորապես 2.5 լիտր կոնյակի, քանի որ այնտեղ ալկոհոլի պարունակությունը 40% է։

Եվ այսպես, 2016 թվականի հունվար-սեպտեմբերին Հայաստանից ԵՏՄ արտահանվել է 7 մլն 838.6 հազար բացարձակ լիտր թունդ ալկոհոլային խմիչք` 89.9 մլն դոլար մաքսային արժեքով։ Նախորդ տարվա նույն ժամանակահատվածի համեմատ՝ թունդ ալկոհոլային խմիչքի արտահանման ծավալները աճել են բնեղեն արտահայտությամբ 64.1%-ով, իսկ արժեքային արտահայտությամբ՝ 58.5%-ով։

BRANDY

Արտահանման մեծ մասը՝ ավելի քան 7.5 մլն լիտրը, արտահանվել է Ռուսաստան։ Նախորդ տարվա հունվար-սեպտեմբերի համեմատ Հայաստանից Ռուսաստան թունդ ալկոհոլային խմիչքների արտահանումն աճել է բնեղեն արտահայտությամբ 64.4%-ով, իսկ արժեքային արտահայտությամբ՝ 60.4%-ով։

Հայաստանից Բելառուս արտահանումն աճել է բնեղեն արտահայտությամբ 44.4%-ով, արժեքային արտահայտությամբ՝ 19.9%-ով (արտահանման ծավալները՝ 223.9 հազար լիտր, 3.7 մլն դոլար)։

Հայաստանից Ղազախստան այս տարվա առաջին 9 ամիսներին արտահանվել է 55.8 հազար լիտր թունդ ալկոհոլային խմիչք՝ 1.08 մլն դոլար մաքսային արժեքով։ Բնեղեն արտահայտությամբ արտահանման ծավալն աճել է 2.6 անգամ, արժեքով՝ 72.8%-ով։

Հայաստանից Ղրղզստան նույն ժամանակահատվածում արտահանվել է 4130 բացարձակ լիտր թունդ ալկոհոլային խմիչք՝ մոտ 48 հազար դոլար մաքսային արժեքով։ Նախորդ տարվա համեմատ համեմատությունը ներկայացված չէ։

ԱՄԵՆԱԿԱՐԴԱՑՎԱԾ ԼՈՒՐԵՐ

ՎՏԲ-Հայաստան Բանկը երկարաձգում է «Շահավետ ներդրում» ակցիան

Հաճախորդների հարմարավետության համար՝ ՎՏԲ-Հայաստան Բանկն առաջարկում է ձևակերպել ավանդ «Վիդեո Բանկ» ծառայության միջոցով՝ հեռահար եղանակով, առանց մասնաճյուղեր այցելելու անհրաժեշտության:

Տարեսկզբին մեկնարկված ծրագրի ընթացքը՝ գործընկերների ուշադրության կենտրոնում

Տարեսկզբին հայտարարված՝ 37 ընտանիքի փոխարեն, ընթացիկ տարում տան հետ կապված՝ կառուցման կամ վերանորոգման խնդիրները կհաղթահարի 88 ընտանիք: