Մուտք

Invalid username or password

Մոռացե՞լ եք գաղտնաբառը

Որքան են Հայաստանի բանկերը ծախսում գովազդի վրա (ինֆոգրաֆիկա)

Վերադարձ լուրերի բաժին
EXCLUSIVE

15:01 , 28 Փետրվար 2017

Հայաստանյան 17 առևտրային բանկերը միասին 2016 թվականի ընթացքում գովազդի վրա ծախսել են 3 մլրդ 682.3 մլն դրամ։ Այս մասին տեղեկացնում է B4B PRO համակարգը՝ հիմնվելով բանկերի՝ 2016 թվականի 4-րդ եռամսյակի միջանկյալ հաշվետվությունների վրա։

2015 թվականի համեմատ՝ բանկային գովազդի ծավալն աճել է 357.1 մլն դրամով կամ 10.7%-ով։ Բանկերից 6-ը նվազեցրել են գովազդին ուղղվող գումարները, 11-ը՝ ավելացրել։

Բացարձակ առումով՝ գովազդային ծախսերն ամենից շատ ավելացրել են Ամերիաբանկը (204.4 մլն դրամով) և Հայէկոնոմբանկը (195.4 մլն դրամով)։ Իսկ տոկոսային առումով տպավորիչ է Մելլաթ բանկի ցուցանիշը։ 2016 թվականին բանկը գովազդին հատկացրել է 26.6 մլն դրամ՝ 2015 թվականի 590 հազարի դիմաց, ինչը վկայում է բանկի՝ հայաստանյան շուկայում դիրքերն ամրապնդելու մտադրությունների մասին։

BANK-ADS-TABLE

Գովազդային բյուջեների մեծությամբ 3 բանկերին բաժին է ընկնում բանկային գովազդի կեսը։

Խոշորագույն գովազդատուն Ամերիաբանկն է, որը 2016 թվականին գովազդին և շուկայավարմանն ուղղել է ավելի քան 631 մլն դրամ (ընդհանուրի 17.1%-ը)։ Արդշինբանկը երկրորդն է. այն 95.5 մլն դրամով նվազեցրել է գովազդային բյուջեն և հասցրել 600.1 մլն դրամի (16.3%), իսկ երրորդ տեղում ԱԿԲԱ-Կրեդիտ Ագրիկոլ բանկն է՝ 568.2 մլն դրամ (15.4%)։

Գովազդային բյուջեների չափերով առաին հնգյակի մեջ են մտնում նաև Հայէկոնոմբանկը (492.1 մլն դրամ) Կոնվերս բանկը (382.9 մլն դրամ)։

BANK-ADS-GRAPH

ԱՄԵՆԱԿԱՐԴԱՑՎԱԾ ԼՈՒՐԵՐ

Կենսաթոշակային հեղափոխություն. Քայլ առաջին

Տնտեսագետ, ՀՀ վարչապետի խորհրդական Մեսրոպ Առաքելյանի հոդվածը՝ նվազագույն կենսաթոշակը 25.5 հազար դրամ սահմանելու նախաձեռնության մասին։

Քոչարյանական  «աճի» առասպելը. Տնտեսագիտության դոկտոր Աշոտ Մարկոսյանի վերլուծությունը

Տնտեսագետ ԱՇՈՏ ՄԱՐԿՈՍՅԱՆԸ B4B.am-ին է տրամադրել իր կատարած վերլուծությունը, որը վերաբերում է ՀՀ երկրորդ նախագահ Ռոբերտ Քոչարյանի կառավարման տարիներին գրանցված ու այդքան գովերգվող երկնիշ աճին

Օնլայն հարցման մասնակիցների 63%-ը գոհ է կառավարության գործունեությունից

B4B.am կայքում շարունակվում է օնլայն հարցումը, որով առաջարկում էինք գնահատել ամբողջ կառավարությանը և առանձին պաշտոնյաներին՝ 2.5 ամիսների գործունեության արդյունքներով։