Մուտք

Invalid username or password

Մոռացե՞լ եք գաղտնաբառը

Շվեյցարական Nestlе-ն ցանկանում է նվաճել ամերիկյան շուկան. FT

Վերադարձ լուրերի բաժին

Հեղինակ

B4B.am

Խորագրեր

Աշխարհ

12:26 , 10 Հունվար 2017

Փորձագետների կարծիքով՝ շվեյցարական Nestlе ընկերության նոր ղեկավար Ուլֆ Մարկ Շնայդերի առաջ ծառացած նոր մարտահրավերներից մեկն ամերիկյան շուկայի նվաճումն է, գրում է The Financial Times-ը:

Նշվում է, որ Շնայդերը, որը նշանակվել էր աշխարհում ըմպելիքների ու սննդամթերքի արտադրության խոշորագույն ընկերության CEO, իր պարտականությունների կատարմանը ձեռնամուխ է եղել 2017թ. հունվարի 1-ին:

Պարբերականը գրում է, որ Nestlе-ն առաջատար է սուրճի բիզնեսի համաշխարհային շուկայում: Նրա տաք ըմպելիքներն ամենահայտնին են աշխարհում, սակայն կա թույլ տեղ՝ ԱՄՆ-ն:

Ընկերության մարքեթոլոգ Պատրիս Բուլան հայտարարել է, որ իրենք ունեն «ԱՄՆ-ում ընդլայնվելու խոշոր պլան» մոտակա 3 տարում:

«Մենք ցանկանում ենք ընդլայնվել ու ճանաչված լինել»,- հավելել է նա:

ԱՄՆ-ում ընկերությունն ունի մի քանի լուրջ մրցակից, որոնցից մեկը JAB-ն է՝ գերմանացի միլիարդատերերի ներդրումային խումբը, որը գրեթե 30 մլրդ դոլար է ծախսել վերջին մի քանի տարում ԱՄՆ-ում «սուրճի կայսրություն» կառուցելու վրա, այդ թվում՝ 13.9 մլրդ դոլարով Keurig Green Mountain-ի ձեռքբերման:

ԱՄԵՆԱԿԱՐԴԱՑՎԱԾ ԼՈՒՐԵՐ

Նորվեգիան անջատում է FM ռադիոն

Նորվեգիան դարձել է  առաջին երկիրը, որն ամբողջությամբ հրաժարվել է FM ռադիոհեռարձակումից

Թրամփը վիզաների վիճակախաղով ԱՄՆ-ում հայտնված ներգաղթյալներին համեմատել է աղբի հետ

«Այդ ինչ համակարգ է: Նրանք ժամանում են վիճակահանության շնորհիվ: Նրանք մեզ տալիս են իրենց վատագույն մարդկանց, նրանք դեն են նետում նրանց աղբի պես»

Ճապոնիան 2018 թվականին ռեկորդային բյուջե է հատկացնելու պաշտպանության ոլորտին

Հաջորդ տարի ճապոնական իշխանությունները 46 միլիարդ դոլար են հատկացնելու պաշտպանության ոլորտին: