Մուտք

Invalid username or password

Մոռացե՞լ եք գաղտնաբառը

Մարքեթինգի 10 մահացու սխալեր, որոնք անում են ընկերությունները՝ ըստ Ֆիլիպ Կոտլերի

Վերադարձ լուրերի բաժին

Հեղինակ

B4B.am

Խորագրեր

Դայջեսթ

22:36 , 30 Հունիս 2018

Ըստ Ֆիլիպ Կոտլերի, գոյություն ունեն մարքեթինգի 10 մահացու սխալեր, որոնք անում են ընկերությունները։ «100 բիզնես գաղտնիքներ» գրքի հեղինակ, Infum.net ու tutkryto.su կայքերի համահիմնադիր Վահագն Դիլբարյանը ֆեյսբուքյան իր էջում ներկայացրել է այդ սխալները։

* * *

1․ Ընկերությունը քիչ է ուշադրություն դարձնում Հաճախորդին։

2․ Ընկերությունը չի արձագանքում շուկայի փոփոխություններին։

3․ Ընկերությունը չի հետևում մրցակիցներին ու նրանց քայլերին։

4․ Ընկերությունը երկարաժամկետ ու շահավետ հարաբերություններ չի ստեղծում իր գործընկերների հետ։

5․ Ընկերությունը նոր հնարավորություններ չի փնտրում։

6․ Ընկերությունում ոչ մի պրոցես չի պլանավորվում, կամ չի համապատասխանում պլանին։

7․ Չկա ապրանքի տեսականու ու սպասարկման ռազմավարություն։

8․ Ընկերությունը չի ստեղծում ուժեղ բրենդ։

9․ Ներքին վատ կազմակերպվածության արդյունքում մարկետինգային ոչ մի քայլ արդյունք չի տալիս։

10․ Ընկերությունը չի կիրառում նոր տեխնոլոգիաներ։

Իսկ հիմա արժե դիտարկել, թե Ձեր ընկերություններում ո՞ր սխալներն են անում ու դրանք շտկել։

Կարդացեք նաև՝  65 կարևոր ինֆո՝ բիզնեսի և մարքեթինգի մասին՝ Վահագն Դիլբարյանից

ԱՄԵՆԱԿԱՐԴԱՑՎԱԾ ԼՈՒՐԵՐ

Ինչո՞ւ է կոռուպցիան Ֆինլանդիայում շատ ցածր. 5 պատճառ

1. Ֆիններին չի ձգում շքեղությունը։ Շքեղությունը միջնադարյան զվարճանք է՝ դեգեներատների համար։ Միայն դեգեներատը կարող է հաճույք ստանալ ոսկե ունիտազի մեջ կեղտոտելով։

Ինչպես ստանալ ուղիղ 4 լիտր ջուր՝ օգտագործելով այս երկու տարաները (նկար)

Սա ամենահաճախ հանդիպող տրամաբանական խնդիրներից է՝ ինչպես ստանալ ուղիղ 4 լիտր հեղուկ՝ օգտագործելով միայն 3 լիտրանոց և 5 լիտրանոց տարաները։

Ինչով է զբաղվում աշխարհի 7.6 մլրդ բնակչությունը (գծապատկեր)

Երկրագնդի բնակչության 26%-ը՝ մոտ 2 մլրդ մարդ, անչափահասներ են՝ աշխատունակ տարիքից փոքր։ Եվս 9%-ը թոշակառուներ են՝ 64 տարեկանից բարձր։