Մուտք

Invalid username or password

Մոռացե՞լ եք գաղտնաբառը

Մարքեթինգի 10 մահացու սխալեր, որոնք անում են ընկերությունները՝ ըստ Ֆիլիպ Կոտլերի

Վերադարձ լուրերի բաժին

Հեղինակ

B4B.am

Խորագրեր

Դայջեսթ

22:36 , 30 Հունիս 2018

Ըստ Ֆիլիպ Կոտլերի, գոյություն ունեն մարքեթինգի 10 մահացու սխալեր, որոնք անում են ընկերությունները։ «100 բիզնես գաղտնիքներ» գրքի հեղինակ, Infum.net ու tutkryto.su կայքերի համահիմնադիր Վահագն Դիլբարյանը ֆեյսբուքյան իր էջում ներկայացրել է այդ սխալները։

* * *

1․ Ընկերությունը քիչ է ուշադրություն դարձնում Հաճախորդին։

2․ Ընկերությունը չի արձագանքում շուկայի փոփոխություններին։

3․ Ընկերությունը չի հետևում մրցակիցներին ու նրանց քայլերին։

4․ Ընկերությունը երկարաժամկետ ու շահավետ հարաբերություններ չի ստեղծում իր գործընկերների հետ։

5․ Ընկերությունը նոր հնարավորություններ չի փնտրում։

6․ Ընկերությունում ոչ մի պրոցես չի պլանավորվում, կամ չի համապատասխանում պլանին։

7․ Չկա ապրանքի տեսականու ու սպասարկման ռազմավարություն։

8․ Ընկերությունը չի ստեղծում ուժեղ բրենդ։

9․ Ներքին վատ կազմակերպվածության արդյունքում մարկետինգային ոչ մի քայլ արդյունք չի տալիս։

10․ Ընկերությունը չի կիրառում նոր տեխնոլոգիաներ։

Իսկ հիմա արժե դիտարկել, թե Ձեր ընկերություններում ո՞ր սխալներն են անում ու դրանք շտկել։

Կարդացեք նաև՝  65 կարևոր ինֆո՝ բիզնեսի և մարքեթինգի մասին՝ Վահագն Դիլբարյանից

ԱՄԵՆԱԿԱՐԴԱՑՎԱԾ ԼՈՒՐԵՐ

«Բանկերն ու բիզնեսը «զգուշավորություն» են ցուցաբերում». Վարդան Արամյան (Sputnik Արմենիա)

27% –ով աճել են ձեռնարկությունների բանկային ներդրումները։ Այսինքն` բիզնեսը գերադասում է բանկ գումար դնել (գրեթե առանց ռիսկի)

Սա Հայաստանի համար լուրջ խնդիր է։ Վրաստանը խլո՞ւմ է «հայկական հացը»

Այս հարցը ուղղակիորեն վերաբերում է Հայաստանի ազգային անվտանգությանը։