Մուտք

Invalid username or password

Մոռացե՞լ եք գաղտնաբառը

Մարքեթինգի 10 մահացու սխալեր, որոնք անում են ընկերությունները՝ ըստ Ֆիլիպ Կոտլերի

Վերադարձ լուրերի բաժին

Հեղինակ

B4B.am

Խորագրեր

Դայջեսթ

22:36 , 30 Հունիս 2018

Ըստ Ֆիլիպ Կոտլերի, գոյություն ունեն մարքեթինգի 10 մահացու սխալեր, որոնք անում են ընկերությունները։ «100 բիզնես գաղտնիքներ» գրքի հեղինակ, Infum.net ու tutkryto.su կայքերի համահիմնադիր Վահագն Դիլբարյանը ֆեյսբուքյան իր էջում ներկայացրել է այդ սխալները։

* * *

1․ Ընկերությունը քիչ է ուշադրություն դարձնում Հաճախորդին։

2․ Ընկերությունը չի արձագանքում շուկայի փոփոխություններին։

3․ Ընկերությունը չի հետևում մրցակիցներին ու նրանց քայլերին։

4․ Ընկերությունը երկարաժամկետ ու շահավետ հարաբերություններ չի ստեղծում իր գործընկերների հետ։

5․ Ընկերությունը նոր հնարավորություններ չի փնտրում։

6․ Ընկերությունում ոչ մի պրոցես չի պլանավորվում, կամ չի համապատասխանում պլանին։

7․ Չկա ապրանքի տեսականու ու սպասարկման ռազմավարություն։

8․ Ընկերությունը չի ստեղծում ուժեղ բրենդ։

9․ Ներքին վատ կազմակերպվածության արդյունքում մարկետինգային ոչ մի քայլ արդյունք չի տալիս։

10․ Ընկերությունը չի կիրառում նոր տեխնոլոգիաներ։

Իսկ հիմա արժե դիտարկել, թե Ձեր ընկերություններում ո՞ր սխալներն են անում ու դրանք շտկել։

Կարդացեք նաև՝  65 կարևոր ինֆո՝ բիզնեսի և մարքեթինգի մասին՝ Վահագն Դիլբարյանից

ԱՄԵՆԱԿԱՐԴԱՑՎԱԾ ԼՈՒՐԵՐ

Փոքր վարկերի մեծ վտանգը և համակարգային լուծումների պահանջը. ICHD-ի համառոտագիրը

«Վարկ 10 րոպեում», «Վարկ միայն անձնագրով», «Անտոկոս շտապ վարկեր». այսօրինակ գովազդներով լեփ լեցուն են սոցիալական ցանցերն ու կայքերը:

QWERTY ստեղնաշարը ստեղծվել է անգլերեն տեքստը հնարավորինս դանդաղ տպելու համար

Պատճառն այն է, որ առաջին տպամեքենաներ ստեղծողները չէին ենթադրում, թե …

Բարձր վարձատրվող մասնագետը չպետք է ընկալվի որպես հանրության թշնամի․ Վարդան Արամյան (տեսանյութ). Sputnik Armenia

Ըստ Արամյանի` եթե արտագաղթի հետ մեկտեղ տեղի ունենա նաև ուղեղների արտահոսք, սա արդեն լուրջ խնդիր կդառնա երկրի համար։