Մուտք

Invalid username or password

Մոռացե՞լ եք գաղտնաբառը

Հայկական համը հաղթում է Ռուսաստանում (լուսանկարներ)

Վերադարձ լուրերի բաժին

14:33 , 19 Փետրվար 2019

Աշխարհի շուրջ 69 երկրներից հայկական նորաստեղծ Agroyan’s բրենդը միջազգային ցուցահանդեսում հաղթել է ոսկե մեդալ։

Էսապյանների 1903 թվականից գործող արտադրամասը շուրջ 1 դար հետո վերսկսել է իր գործունեությունը՝ ստեղծելով Agroyan’s բրենդը։ Բրենդի տարբերվող ոճը, արտադրանքի արևային համն ու խորը արմատներ ունեցող արժեքները գնահատվել են արտերկրում ևս։ Ուշադրություն յուրաքանչյուր մանր դետալի հանդեպ՝ ահա թե ինչն է Agroyan’s բրենդի տարբերակիչ յուրահատկությունը։

agroyans2

Մի քանի օր առաջ Agroyan’s-ը մասնակցեց “ProdExpo” ցուցահանդեսին՝ ներկայացնելով իր բնական հումքից պատրաստված արտադրանքը՝ մարինացված պահածոներ, բանջարեղենային պահածոներ, ջեմեր, մուրաբաներ և կոմպոտներ։

agroyans3

Ընդամենը 4 ամիս Ռուսաստանյան շուկայում գործունեություն ծավալած Agroyan’s բրենդը հաղթել է «Տարվա արտադրանք» մրցույթում՝ ստանալով ոսկե մեդալ իր վարդի մուրաբայի և ֆեյխուայի կոմպոտի համար։

agroyans4

ԱՄԵՆԱԿԱՐԴԱՑՎԱԾ ԼՈՒՐԵՐ

«BUSUU» լեզուների ուսուցման հավելված՝ Վիվա-ՄՏՍ-ի բաժանորդների համար

2878 կարճ համարին ուղարկվող SMS հաղորդագրությունների համար հավելյալ գումար չի գանձվում: Ռոումինգում գտնվելիս, SMS հաղորդագրությունների համար վճարը գանձվում է համապատասխան ուղղության սակագների հիման վրա:

Ռալֆ Յիրիկյանը «Առաջնորդության դպրոցի» ուսանողներին ներկայացրել է Վիվա-ՄՏՍ-ի փորձը կառավարման ոլորտում

Դասախոսության ավարտին Ռալֆ Յիրիկյանը հորդորել է երիտասարդներին սահմանել նպատակներ ու ձգտել դրանց իրագործմանը:

Ucom-ը երկարացնում է անասահմանափակ ինտերնետի առաջարկը Level up 4700 և Level up 5500 բաժանորդների համար

Բաժանորդները կշարունակեն օգտվել անսահմանափակ ինտերնետից մինչև 2022 թվականի հունվարի 31-ը: