Մուտք

Invalid username or password

Մոռացե՞լ եք գաղտնաբառը

Հայաստանն ունի առավելություններ, որոնք կարող է ներկայացնել աշխարհին. «CityBranding» ընկերության տնօրեն

Վերադարձ լուրերի բաժին

15:45 , 22 Մարտ 2017

Հայաստանն ունի բազմաթիվ առավելություններ, որոնք կարող է հաջողությամբ  ներկայացնել աշխարհին: Երևանում ընթացող «Ճգնաժամից դեպի զարգացում՝ սնուցվելով հաղորդակցությամբ» խորագրով ֆորումի ընթացքում նման կարծիք է հայտնել Ռուսաստանում գործող «CityBranding» ընկերության գործադիր տնօրեն Վասիլի Դուբեյկովսկին:

«Հիանալի երկիր է Հայաստանը:  Մարդիկ ասում են, որ Հայաստանը փոքր երկիր  է, դրա համար աշխարհում որոշ մարդիկ չգիտեն այս երկրի մասին: Բայց Հայաստանն ունի բազմաթիվ առավելություններ, որոնք կարելի է ներկայացնել ողջ աշխարհին: Բրենդավորումը ոչ թե խնդիրների մասին խոսելն է, քանի որ մյուսներին չեն հետաքրքրում ձեր խնդիրները, այլ խոսելն է այն մասին, թե ի՞նչ կարող եք անել, որո՞նք են ձեր առանձնահատկությունները»,- «Արմենպրես»ի հաղորդմամբ՝ ընդգծել է Դուբեյկովսկին: Նրա խոսքով՝ բրենդավորման հարցերով ոչ թե պետք է մեկ մարդ կամ մեկ բաժին զբաղվի, այլ բոլոր բնակիչները պետք է դառնան տվյալ տեղանքի բրենդավորման հենակետը: «Հայաստանի բնակչությունից երկու անգամ ավելի շատ հայ է ապրում Հայաստանից դուրս:

Հայաստանի համար լավ հնարավորություն է օգտագործել այդ գործիքը: Նրանց պետք է օգտագործել որպես հենակետեր ձեր երկրի մասին տեղեկատվություն տարածելու համար: Պետք է Հայաստանից դուրս բնակվող հայերի հետ տարբեր նախագծեր իրականացնել»,- ասել էԴուբեյկովսկին:

Նա նաև  նշել է, որ իրազեկվածությունը երկրների ամենակարևոր չափանիշն է  կորպորատիվ բրենդավորում անելիս: Նրա գնահատմամբ՝ երբ խոսում են երկրի բրենդավորման մասին, չեն կարող անտեսել երկրի պատմությունը, ավանդույթները:

«CityBranding» ընկերության գործադիր տնօրենն ընդգծում է, որ երկրների մասին առաջինը մարդիկ տեղեկանում են դեռ դպրոցական տարիքից՝ աշխարհագրության, պատմության, գրականության դասագրքերից: Երկրի ներկայացման համար շատ է օգտագործվում նաև մշակույթն ու խոհանոցը:

UCOM-ն ահազանգում է. ՀԾԿՀ-ն անհավասար պայմաններ է առաջարկում կապի օպերատորներին

«Յուքոմ» ընկերությունն անընդունելի է համարում միևնույն ռեսուրսի օգտագործման թույլտվության համար մեկնարկային գինը մեկ օպերատորի համար սահմանել

Հունվարի 1-ից փոխվելու են առանց մաքսային վճարների ներմուծվող անձնական օգտագործման ապրանքների արժեքային և բնաիրային չափերը. ՊԵԿ

2019 թվականի հունվարի 1-ից առանց մաքսատուրքերի ու հարկերի վճարման ներմուծվող ապրանքների արժեքային չափը կրճատվելու է 3 անգամ, իսկ կշիռը՝ 2 անգամ:

Զինվորականները վարկերի սպասարկման համար կրկնակի անգամ քիչ կվճարեն

Առաջիկա որոշումներով կառավարությունը պատրաստվում է վերակառուցել ԶՈւ մի քանի հազար սպաների եւ ենթասպաների նախկինում վերցրած վարկերը: