Մուտք

Invalid username or password

Մոռացե՞լ եք գաղտնաբառը

Կենտրոնական բանկը մարտահրավեր է համարում սպառողի կողմից վարկը որպես պարտավորություն չընկալելը

Վերադարձ լուրերի բաժին

23:34 , 29 Նոյեմբեր 2019

ՀՀ կենտրոնական բանկը մարտահրավեր է համարում այն, որ սպառողը վարկն ընկալում է որպես փող, այլ ոչ թե պարտավորություն: Այդ մասին նոյեմբերի 29-ին ՀՀ ԱԺ ֆինանսավարկային և բյուջետային հարցերի մշտական հանձնաժողովի կողմից կազմակերպված «Վարկային քաղաքականությունը Հայաստանում» թեմայով խորհրդարանական լսումների ընթացքում ասաց ՀՀ կենտրոնական բանկի Սպառողների շահերի պաշտպանության և ֆինանսական կրթման կենտրոնի ղեկավար Արմենուհի Մկրտչյանը:

«Մարտահրավերներից որոշներն իրենց բնույթով միայն հայկական չեն, այսինքն՝ դրանք բնորոշ են նաև շատ այլ երկրների: Օրինակ՝ դրանցից մեկը, որի հետ շարունակաբար բախվում ենք, սպառող վարքագծային ընկալումն է առ այն, որ վարկավորումը միայն ֆինանսական կազմակերպության և պետության տիրույթում է, և ինքը՝ սպառողը, պատասխանատվություն չի կրում այդ պարտավորության դիմաց: Եթե կարճ ասենք՝ վարկը դիտվում է որպես փող, և ոչ թե պարտավորություն: Սպառողը ներկային հաճախ ավելի մեծ կարևորություն է տալիս, քան՝ ապագային և դրա արդյունքում, օրինակ, նախընտրում է սպառել այսօր, քան խնայել երկարաժամկետում: Մենք տեսնում ենք նաև, որ սպառողը վարկային միջոցները հաճախ ծախսում է ոչ նպատակային»,- ասաց Մկրտչյանը:

Արմենպրես

ԱՄԵՆԱԿԱՐԴԱՑՎԱԾ ԼՈՒՐԵՐ

ՊԵԿ-ը հարկ վճարողներին հորդորում է պահպանել հարկային կարգապահությունը

Կոմիտեն ուժեղացված հսկողություն է իրականացնում ՀԴՄ կիրառման կանոնների խախտման բացահայտման ուղղությամբ:

ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ: Գործող 17 առևտրային բանկերի ընդհանուր կապիտալն աճել է շուրջ 47 մլրդ դրամով

Վարկային պայմանագրերի վերանայման հնարավորությունից օգտվել է բանկերի հաճախորդների շուրջ 30%-ը։

Ռալֆ Յիրիկյանը՝ Վիվա-ՄՏՍ-ի 15-ամյակի և ձեռքբերումների մասին

Վիվա-ՄՏՍ-ի գլխավոր տնօրենը խոսել է ձեռքբերումների, հեռավար աշխատանքի առանձնահատկությունների և առաջիկա որոշ ծրագրերի մասին: