Մուտք

Invalid username or password

Մոռացե՞լ եք գաղտնաբառը

Կառավարությունը կվերանայի հանրային սննդի ոլորտում ՓՄՁ-ների արտոնագրային վճարի համար սահմանված տարածքի առավելագույն շեմը

Վերադարձ լուրերի բաժին

13:45 , 13 Հուլիս 2017

Այսօր տեղի է ունեցել ՀՀ կառավարության հերթական նիստը, որը վարել է ՀՀ վարչապետ Կարեն Կարապետյանը: Նախքան օրակարգային հարցերի քննարկումը վարչապետը մի շարք հանձնարարականներ է տվել:

Կարեն Կարապետյանի հանձնարարականներից մեկը Հանրային սննդի ոլորտում արտոնագրային հարկի կիրառման վերաբերյալ էր: «2016 թվականին ընդունված Հարկային օրենսգրքով հանրային սննդի ոլորտում գործունեություն իրականացնող կազմակերպությունների մասով սահմանվել են նոր չափանիշներ: Մասնավորապես ներկայումս գործող հանրային սննդի օբյեկտի արտոնագրային վճարի կիրառման համար սպասարկման սրահի մակերեսի առավելագույն շեմ հանդիսացող 600քմ պահանջի փոխարեն սահմանվել է 100քմ-ը: Փոքր և միջին ձեռնարկատիրության զարգացման խորհրդի հերթական նիստի ժամանակ բարձրացվել են հնարավոր ռիսկերը տվյալ ոլորտի տնտեսվարողների համար»,-նշել է վարչապետը:

Հաշվի առնելով փոքր և միջին ձեռնարկատիրության զարգացման կառավարության քաղաքականությունը՝ Կարեն Կարապետյանը հանձնարարել է ՀՀ ֆինանսների, ՀՀ տնտեսական զարգացման և ներդրումների նախարարներին և ՀՀ ԿԱ պետական եկամուտների կոմիտեի նախագահին 1-ամսյա ժամկետում համատեղ քննարկել հանրային սննդի ոլորտում փոքր և միջին ձեռնարկատիրական կազմակերպությունների արտոնագրային վճարի կիրառման համար սահմանված տարածքի մակերեսի առավելագույն շեմի վերանայման հնարավորությունը և կառավարության աշխատակազմ ներկայացնել առաջարկություն:

ԱՄԵՆԱԿԱՐԴԱՑՎԱԾ ԼՈՒՐԵՐ

Երևանն աստիճանաբար անցնում է LED լուսավորության

2015 թ. մարտից շուրջ 1300 LED լուսատուների շնորհիվ օդանավակայան տանող ճանապարհը, ինչպես նաև Մաշտոցի և Արշակունյաց պողոտաները

ՀԱՅԷԿՈՆՈՄԲԱՆԿ-ը ներկայացնում է հատուկ առաջարկ ՀՀ բժշկական հիմնարկների աշխատակիցների համար

Ստանալով աշխատավարձը ՀԱՅԷԿՈՆՈՄԲԱՆԿ-ի պլաստիկ քարտերով` բուժաշխատողները կարող են ձեռք բերել արտոնյալ պայմաններով վարկային գիծ

65 կարևոր ինֆո՝ բիզնեսի և մարքեթինգի մասին՝ Վահագն Դիլբարյանից

Կատարեք Direct marketing, ու դուք տեղում կհասկանաք հաճախորդի ռեակցիան։