Մուտք

Invalid username or password

Մոռացե՞լ եք գաղտնաբառը

Ինչ է պետք հայկական բիզնեսներին՝ Ռուսաստանում և աշխարհում մրցունակ լինելու համար

Վերադարձ լուրերի բաժին

09:20 , 17 Հունվար 2018

Վերջին տարիներին մենք ականատես եղանք ԵՄ-Ռուսաստան, Թուրքիա-Ռուսաստան «առևտրային պատերազմների», երբ որոշակի քաղաքական կամ ռազմական դրդապատճառներով պայմանավորված կողմերը միմյանց նկատմամբ կիրառում էին/են առանձին ապրանքատեսակների գծով ներմուծման/արտահանման արգելքներ, ինչը թերևս նպաստավոր պայմաններ էր ստեղծում հայաստանյան արտահանողների համար դեպի ՌԴ ապրանքներ արտահանելու համար (ինչքան էլ, որ ԵՄ և Թուրքիայի արտադրողները զարտուղի ճանապարհներ էին/են գտնում իրենց ապրանքները ՌԴ հասցնելու համար)։

Իհարկե, մի կողմից խնդիր է, թե ինչքանո՞վ օգտվեցին (ինչքանո՞վ են օգտվում) այդ հնարավորություններից հայաստանյան արտադրողները, մյուս կողմից խնդիրն այն էր, որ այդպիսի քաղաքականությունը երկար չի կարող տևել և, առհասարակ, դա նման է կեղտոտ ջրից ձուկ որսալուն, քանի դեռ մեր արտադրողները չունեն կայուն մրցակցային առավելություններ։ Ավելին, մենք արդեն լուրջ մեղմացումներ ենք տեսնում Թուրքիայի նկատմամբ ՌԴ-ի արգելքների հարցում, ԵՄ-ում պարբերաբար ակտիվ քննարկումներ են գնում ՌԴ-ի հարցում մեղմ դիրքորոշում բռնելու հետ կապված, որին ենթադրաբար կհաջորդի նաև ՌԴ-ի հայելային պատասխանը, հետևաբար հարց է առաջանում ինչպե՞ս ձեռք բերել կայուն մրցակցային առավելություններ և լինել մրցունակ ՌԴ շուկայում և առհասարակ ողջ աշխարհում։

Կարդացեք մեր գործընկեր MODEX-ի հերթական հետաքրքիր նյութը՝ այստեղ։

ԱՄԵՆԱԿԱՐԴԱՑՎԱԾ ԼՈՒՐԵՐ

Ամանորյա տոներին ընդառաջ ՎՏԲ-Հայաստան Բանկը և «ՌԵՍՈ» ապահովագրական ընկերությունը առաջարկում են իրենց հաճախորդներին «Ապահով հանգիստ» ապահովագրական փաթեթը

ՎՏԲ-Հայաստան Բանկը «ՌԵՍՈ» ապահավոգրական ընկերության հետ համատեղ ամանորյա տոներին ընդառաջ ճանապարհորդությունների բոլոր սիրահարների համար մշակել են նոր՝ «Ապահով հանգիստ» ապահովագրական պրոդուկտը

ԿԲ-ն այսօր կներկայացնի նոր սերնդի թղթադրամները (տեսանյութ)

ՀՀ Կենտրոնական բանկը այսօր պաշտոնապես կներկայացնի երրորդ սերնդի նոր թղթադրամները

ԱԺ արտահերթ ընտրությունները կթանկացնեն ֆեյսբուքյան գովազդը

«ԱԺ ընտրությունների քարոզարշավի ընթացքում ֆեյսբուքյան գովազդային ծառայության պահանջարկը կտրուկ աճելու է…