Մուտք

Invalid username or password

Մոռացե՞լ եք գաղտնաբառը

Ինչպես Amazon-ը «ստիպեց» գրախանութներին մեկ գիրք առաքել. Գործարարների հնարամիտ քայլերից

Վերադարձ լուրերի բաժին

Հեղինակ

B4B.am

Խորագրեր

Դայջեսթ

21:15 , 27 Մայիս 2018

«100 բիզնես գաղտնիքներ» գրքի հեղինակ, Infum.net ու tutkryto.su կայքերի համահիմնադիր Վահագն Դիլբարյանը իր ֆեյսբուքյան էջում գրել է.

* * *

Ժամանակին Amazon-ը շատ փոքր ընկերություն էր, և սկզբում հաճախորդները կայքից գիրք էին պատվիրում, Բեզոսն էլ այդ նույն գիրքը գրախանութներից էր պատվիրում, ստանում, տեղավորում էր պահեստում ու հետո առաքում հաճախորդներին։

Բայց մի խնդիր կար։ Գրքի խանութները կամ դիստրիբյուտորները պահանջում էին, որ միանգամից 10 գիրք պատվիրի, որ առաքեն, այլ տարբերակ չկար։ Բայց Բեզոսին էլ այդ պահին 1 գիրք էր պետք, ի՞նչ անել։ Բեզոսը հանձնարարում է իր աշխատողներին գտնել ամենահազվագյուտ հանդիպող ու ընդհանրապես պահանջարկ չունեցող նեղ մասնագիտական գրքեր։

Եվ այդ ժամանակ, ենթադրենք իրենց պետք էր “Անասնաֆերմա” գիրք, այդ գրքի հետ 9 հատ հազվագյուտ հանդիպող գրքեր էին պատվիրում դիստրիբյուտորից։ Արդյունքում դիստրիբյուտորն ուղարկում էր “Անասնաֆերմա” գիրքը և մի նամակ էր գրում, որտեղ ներողություն էր խնդրում, որ մյուս 9 պատվերները չի կարողացել գտնել և ուղարկել։ Եվ մարդը հասնում էր իր նպատակին, ուզած գիրքն իրեն էին ուղարկում ու մի բան էլ ներողություն էին խնդրում, որ մնացածը չկարողացան ուղարկել։)

Միշտ էլ լուծում գտնվում է, մտածեք։

Կարդացեք նաև՝ Ինչու՞ են ռեստորաններում ափսեները մեծ, կամ Դելբյոֆի խաբկանքը (նկարներ)

Ինչ էին «գովազդում» ԽՍՀՄ-ում (լուսանկարներ)

Հեռուստատեսությամբ գովազդային հոլովակներ չէին պտտվում, սակայն գովազդային բնույթի տեքստեր և կոչեր կարելի էր հանդիպել ամեն քայլափոխի, հատկապես՝ շենքերի տանիքներին

Ինչի՞ համար է The Economist-ը Հայաստանը ճանաչել տարվա երկիր

Ի՞նչ չափանիշով է The Economist-ը որոշում տարվա երկիրը։

Ռուսաստանի պետական ընկերությունները կհրաժարվեն արտասահմանյան սոֆթից

ՌԴ պետական ընկերությունները մի քանի ամիսների ընթացքում պետք է մշակեն հստակ պլան՝ մինչև 2021 թվականը ծրագրային ապահովման ոլորտում ներմուծման փոխարինում իրականացնելու համար