Մուտք

Invalid username or password

Մոռացե՞լ եք գաղտնաբառը

Ինչպես ռազմավարությունը դարձնել գործողություն. 7 կանոն

Վերադարձ լուրերի բաժին

10:13 , 22 Դեկտեմբեր 2017

Տնտեսության բոլոր ճյուղերում գործող կազմակերպությունները (հատկապես շուկայական տնտեսություններում), որպես կանոն, որոշում և իրականացնում են կարճաժամկետ և երկարաժամկետ ռազմավարություն: Առանց ռազմավարության չի կարող որևէ կազմակերպություն ապահովել արդյունավետ աշխատանք, հասնել նպատակներին և ունենալ հարատև կայունություն: Սակայն մի բան է կառուցել ռազմավարություն և լրիվ այլ բան իրականացնել այն: “Marakon Associates” և “Economist Intelligent Unit” ընկերությունների կողմից անցկացվել է հետազոտություն 197 առաջատար ընկերություններում՝ 500 մլն դոլար և ավելի վաճառքի ծավալներով: Հետազոտության նպատակն էր պարզել, թե ինչպես են կազմակերպությունները իրենց ռազմավարությունները դարձնում գործողություն: Արդյունքներից պարզ է դառնում, որ կազմակերպությունները միայն 63 տոկոսով են կարողանում իրականացնել իրենց ռազմավարությունները (միջինացված):

Ստորև բերված գրաֆիկում մանրամասնորեն նկարագրված են այն թերությունները, որոնց պատճառով ռազմավարությունները ամբողջովին չեն իրականացվում (բոլոր տվյալները ներկայացված են միջինացված: Տարբեր երկրներում, տարբեր շուկաներում, ոլորտներում կամ մրցակցային իրավիճակներում պատկերը կարող է լինել լրիվ այլ):

str1

Bain & Company ընկերության գործընկեր Մայքլ Մանկինսը ներկայացնում է 7 կանոններ ռազմավարության արդյունավետ իրականացման համար:

1. Ռազմավարությունը կազմել պարզ, կենտրոնացած:

Որոշ ընկերություններում ռազմավարությունը ավելի շուտ ունի աբստրակտ բնույթ: Այն հիշեցնում է տեսլական կամ երազանք: Չկա կոնկրետություն, քանի որ հստակեցրած չեն թիրախները և նրանց հասնելու ուղիները: Այդպիսի ռազմավարության իրականացման ժամանակ անկասկած կառաջանան լուրջ խնդիրներ բոլոր օղակի մենեջերների համար: Ուստի այն պետք է ունենա կոնկրետ գործողությունների ցանկ և հստակ կանխատեսված թիրախներ:

2. Կենտրոնանալ ուղիների, այլ ոչ թիրախի վրա:

Երբ արդեն որոշված է դիտարկվող ժամանակաշրջանում կազմակերպության թիրախային կետերը, պետք է ուշադրությունը կենտրոնացնել դրանց հասնելու ուղիների վրա: Իզուր չէ, որ ժամանակակից մարքեթինգի առաջին խնդիրը ուղիների որոշումն է (generating traffic and leads):

3. Գործողությունների խիստ շրջանակ և մեկ ընդհանուր լեզու:

Կորպորատիվ կենտրոնի և բաժինների միջև կապը արդյունավետ դարձնելու համար անհրաժեշտ է գործողությունները իրականացնել խիստ շրջանակում: Նրանց միջև կապը պետք էլ ինի մեկ (ընդհանուր)՝ բոլորի համար հասկանալի և ընկալելի լեզվով կամ մեթոդներով: Հակառակ դեպքում կառաջանա խառնաշփոթ տարբեր բաժինների միջև հաղորդակցության ժամանակ:

4. Ռեսուրսների օգտագործումը քննարկել նախօրոք:

Առավել իրատեսական և արդյունավետ պլաններ մշակելու համար նախ պետք է ճիշտ մշակել ռեսուրսների բաշխումը: Խոսքը չի գնում միայն ֆինանսական ռեսուրսների մասին, այլ նաև ժամանակի, մարդկային, տեխնոլագիական և այլն:

Հայկական բիզնես միջավայրում անզեն աչքով նկատելի է, որ ղեկավարները ուշադրություն չեն դարձնում այս կետին (կամ քննարկում են մասնակի, ոչ խորացված): Հայաստանում կարծում են, թե բիզնեսի համար ամենակարևոր ռեսուրսը ֆինանսականն է, ուստի, որոշակի միջոցներ հայթայթելով՝ նախաձեռնում են այնպիսի գործունեություն, որը ի վերուստ կանխորոշված էր  ձախողման, քանի որ նրանք նախօրոք չեն հստակեցրել գործողությունները և դրանց իրականացման համար անհրաժետ ժամանակն ու այլ ռեսուրսները:

Անհրաժեշտ է նախապես իմանալ որոշ հարցերի պատասխաններ, օրինակ՝ ինչքա՞ն ժամանակում մեր նոր արտադրանքը (ծառայությունը, ակցիան, պրոեկտը) հասանելի կլինի թիրախավորված սեգմենտին (նախքան այդ ապրանքը կամ ծառայությունը արտադրելը):

5. Պարզել առաջնահերթությունները

Ռազմավարությունը իրականացնելու համար մենեջերները մշակում և օգտագործում են մի շարք մարտավարական պլաններ: Սակայն դրանք չունեն հավասար կաևորություն: Ուստի անհրաժեշտ է որոշել, թե կազմակերպության մարտավարական պլաններից կամ գործողությունների ցանկից որոնք են առավել առաջնահերթ:

Յուրաքանչյուր աշխատակից պետք է հստակորեն իմանա այդ առաջնահերթությունները, ինչպես նաև բարձր ղեկավարությունը պետք է ներկայացնի այն 5-10 հիմնական ֆակտորները, որոնք ունեն կարևորագույն ազդեցություն ռազմավարության վրա:

6. Շարունակաբար վերահսկել գործողությունները:

Նախ և առաջ այն տալիս է ինֆորմացիա այդ պահի դրությամբ: Գործողությունների իրականացման ընթացքը հետազոտելով՝ կարելի է նախապես ենթադրություններ կատարել գործընթացի արդյունավետության վերաբերյալ, ի հայտ եկած նոր հանգամանքների վերաբերյալ՝ որոք կարող են դրական կամ բացասական ազդեցություն ունենալ: Վերահսկողության ընթացքում հասկանալի է դառնում՝ արդյոք կազմակերպությունը գնում է ճիշտ ուղղությամբ, կամ պլանները ժամանակին կատարվեու են, թե ոչ, ռեսուրսների վերաբաշխման խնդիր կա, թե ոչ և այլն:

7. Պարգևատրումներ:

Որևէ կազմակերպություն չի կարող հասնել իր նպատակներին՝ առաց սեփական աշխատակիցներին պարգևատրելու և մոտիվացնելու: Եթե անգամ թիմը առանց մոտիվացիայի հասնում է ընդհանուր թիրախներին, ապա մոտիվացնելու արդյունքում նրանք կհասնեն է՛լ ավելի բարձր նշակետի: Առավել արդյունավետ ընկերությունները առանձնակի ուշադրություն են դարձնում աշխատակիցների զարգացմանն ու առաջխաղացմանը:

Որպեսզի վստահ լինեք, որ ձեր ընկերությունում աշխատում են Ա դասի մասնագետներ, ապա դուք նրանց պետք է ապացուցեք, որ լավ աշխատակիցները խրախուսվում են ղեկավարների կողմից:

Կարդացեք նաև Արմենի Հակոբյանի՝ Ինչպես ապահովել երկարաժամկետ շահութաբերություն. Ռազմավարության մշակումը կազմակերպություններում հոդվածը

ԱՄԵՆԱԿԱՐԴԱՑՎԱԾ ԼՈՒՐԵՐ

Վերջին տարիներին առաջին անգամ մայիսին օդանավով Հայաստան ժամանածներն ավելի շատ են եղել մեկնածներից

2018 թվականի մայիսին օդային ճանապարհով Հայաստան է ժամանել 110 390 մարդ, մեկնել՝ 107 225 մարդ։

ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ. Բրոնոզյանի փորձագետներն այցելել են Ամուլսար և փոխել կարծիքը շատ հարցերի շուրջ

«Լիդիան Արմենիա» ընկերությունը հյուրընկալեց Հ․Բրոնոզյանին և նրա պատվերով Ամուլսարի ծրագրի փաստաթղթերի հիման վրա հետազոտություն կատարած արտասահմանյան փորձագետներին

Հայաստանն ու Չինաստանը գրանցել են առևտրաշրջանառության ավելի քան 40 տոկոսի աճ. ՀՀ առևտրային կցորդի հարցազրույցը

Հրանտ Աբաջյանը մեր երկրի տնտեսական ներուժը ներկայացնող «Հայաստան՝ դարպաս դեպի խոշոր շուկաներ» խորագրով շնորհանդեսով է հանդես եկել։