Մուտք

Invalid username or password

Մոռացե՞լ եք գաղտնաբառը

Ինչպե՞ս փիտչը ներկայացնել ներդրողին

Վերադարձ լուրերի բաժին

Հեղինակ

B4B.am

Խորագրեր

Դայջեսթ

20:02 , 04 Նոյեմբեր 2017

Փիտչը (անգլերեն pitch բառից) նախագծի կարճ ներկայացումն է պոտենցիալ ներդրողներին։ Ըստ Գայ Կավասակիի՝ լավագույն փիտչը պետք է բաղկացած լինի 10 սլայդից.

Սլայդ 1․ Վերնագիր – Անուն ազգանուն ու կոնտակտային ինֆորմացիա

Սլայդ 2․ Խնդիր – Ի՞նչ խնդիր է լուծում Ձեր ապրանքը, կամ ծառայությունը

Սլայդ 3․ Լուծում – Ինչպե՞ս է Ձեր ապրանքը, կամ ծառայությունը լուծում այդ խնդիրը

Սլայդ 4․ Բիզնես մոդել – Ապրանքի, կամ ծառայության արժեքը, զարգացումն ու գումար աշխատելու մոդելը

Սլայդ 5․ Յուրահատկությունը – Ինչո՞վ է Ձեր ապրանքը, կամ ծառայությունը յուրահատուկ ու տարբերվող մրցակիցներից

Սլայդ 6․ Մարկետինգ – Ինչպե՞ս եք ներգրավելու Հաճախորդներին, ինչպես եք պահելու նրանց

Սլայդ 7․ Մրցակիցներ – Ովքեր են մրցակիցները, շուկան ի՞նչ ծավալ ունի

Սլայդ 8․ Թիմ – Ովքե՞ր են թիմակիցները, ինչ փորձ, մասնագիտական հմտություններ ունեն և ով ինչ աշխատանքի համար է պատասխանատու

Սլայդ 9, 10․ Կանխատեսվող ֆինանսական ցուցանիշները։

Այս 10 կետերը թարգմանաբեր իր ֆեյսբուքյան էջում ներկայացրել է «100 բիզնես գաղտնիքներ» գրքի հեղինակ, Infum.net ու tutkryto.su կայքերի համահիմնադիր Վահագն Դիլբարյանը։ 

Կարդացեք նաև՝ 65 կարևոր ինֆո՝ բիզնեսի և մարքեթինգի մասին՝ Վահագն Դիլբարյանից

ԱՄԵՆԱԿԱՐԴԱՑՎԱԾ ԼՈՒՐԵՐ

Մարքեթինգի 10 մահացու սխալեր, որոնք անում են ընկերությունները՝ ըստ Ֆիլիպ Կոտլերի

Ըստ Ֆիլիպ Կոտլերի, գոյություն ունեն մարքեթինգի 10 մահացու սխալեր, որոնք անում են ընկերությունները

Հավաքական ուժի մասին

2016 թվականին մահանում է ԱՆդրեաս Գրաֆի կինը, իսկ երեխայի մոտ հայտնաբերվում է լեյկոմիա։ Կնոջ մահից

Ոստիկանությունը հատուկ գործողություններ է իրականացնում «Սեքյուրիթի Դրիմ»-ում. Lurer.com

Այս տեղեկությունը հաստատել է Ոստիկանության լրատվական վարչության ԶԼՄ-ների հետ կապի բաժնի պետ Էդգար Ջանոյանը