Մուտք

Invalid username or password

Մոռացե՞լ եք գաղտնաբառը

Ինչպե՞ս շուկայում հայտնվեց սառը սուրճը

Վերադարձ լուրերի բաժին

Հեղինակ

B4B.am

Խորագրեր

Դայջեսթ

19:33 , 27 Հունվար 2018

Սերժիո Զիման՝  Coca-Cola ընկերության մարկետինգի բաժնի ղեկավար, գովազդի հայտնի մասնագետ, մի խոսքով մարկետինգի ոլորտի դեմքերից.

zymann

Մի անգամ, երբ դեռ Զիմանն աշխատում էր McCann Erickson-ում, նրան ուղարկում են Ճապոնիա, քանի որ այստեղ յուրաքանչյուր ամառվա սկզբին սուրճի սպառումը անկում էր ապրում:

«Nescafe» սուրճը նույնպես այդ խնդիրն ուներ, ուստի Զիմանի առաջադրանքն էր լուծում տալ այդ խնդրին: Զիմանի հետազոտությունները ցույց տվեցին, որ ճապոնացիները տաք եղանակի չեն սիրում խմել տաք սուրճ, ուստի այլընտրանք էր պետք: Դե եթե պահանջարկը կա, ապա պետք է նաև առաջարկ ներկայացնել: Այդ ուսումնասիրությունից հետո Զիմանն առաջարկում է սառը սուրճի գաղափարը, որից հետո վաճառքները ցնցում են սպասելիքները: Ընդամենը նոր տեսականու ավելացում և վերջ:

Գտեք պատճառը, թե ինչու ձեր ապրանքը խնդիրներ ունի վաճառքի հետ, միգուցե խնդիրը հենց սովորու՞յթն է:

«100 բիզնես գաղտնիքներ» գրքի հեղինակ, Infum.net ու tutkryto.su կայքերի համահիմնադիր Վահագն Դիլբարյանի ֆեյսբուքյան էջից

ԱՄԵՆԱԿԱՐԴԱՑՎԱԾ ԼՈՒՐԵՐ

Բրիտանացի բարձրաստիճան պաշտոնյայի կարծիքը՝ Ամուլսարի հանքը շահագործող «Լիդիանի» մասին. Banks.am

Հայաստանում եւ Վրաստանում Միացյալ Թագավորության առեւտրի եւ ներդրումների հարցերով հանձնակատար, խորհրդարանական Մարկ Փրիթչարդն ասել է, որ Ամուլսարի ոսկու

Audi-ի սրամիտ պատասխանը՝ BMW-ի գովազդին (լուսանկար)

Ֆրանսիա, AUDI-ի սրահի մոտ BMW-ն այսպիսի մի բիլբորդ է տեղադրել ու գրել «Երբեք ուշ չէ փոխել ձեր կարծիքը»։

Գովազդային տեքստերում թվեր գրելու 16 կանոն

Մեծ թվերն ավելի լավ էֆեկտ են տալիս, քան փոքր թվերը։ Օրինակ՝ 1 տարի և 12 ամիս