Մուտք

Invalid username or password

Մոռացե՞լ եք գաղտնաբառը

Ինչպե՞ս շուկայում հայտնվեց սառը սուրճը

Վերադարձ լուրերի բաժին

Հեղինակ

B4B.am

Խորագրեր

Դայջեսթ

19:33 , 27 Հունվար 2018

Սերժիո Զիման՝  Coca-Cola ընկերության մարկետինգի բաժնի ղեկավար, գովազդի հայտնի մասնագետ, մի խոսքով մարկետինգի ոլորտի դեմքերից.

zymann

Մի անգամ, երբ դեռ Զիմանն աշխատում էր McCann Erickson-ում, նրան ուղարկում են Ճապոնիա, քանի որ այստեղ յուրաքանչյուր ամառվա սկզբին սուրճի սպառումը անկում էր ապրում:

«Nescafe» սուրճը նույնպես այդ խնդիրն ուներ, ուստի Զիմանի առաջադրանքն էր լուծում տալ այդ խնդրին: Զիմանի հետազոտությունները ցույց տվեցին, որ ճապոնացիները տաք եղանակի չեն սիրում խմել տաք սուրճ, ուստի այլընտրանք էր պետք: Դե եթե պահանջարկը կա, ապա պետք է նաև առաջարկ ներկայացնել: Այդ ուսումնասիրությունից հետո Զիմանն առաջարկում է սառը սուրճի գաղափարը, որից հետո վաճառքները ցնցում են սպասելիքները: Ընդամենը նոր տեսականու ավելացում և վերջ:

Գտեք պատճառը, թե ինչու ձեր ապրանքը խնդիրներ ունի վաճառքի հետ, միգուցե խնդիրը հենց սովորու՞յթն է:

«100 բիզնես գաղտնիքներ» գրքի հեղինակ, Infum.net ու tutkryto.su կայքերի համահիմնադիր Վահագն Դիլբարյանի ֆեյսբուքյան էջից

ԱՄԵՆԱԿԱՐԴԱՑՎԱԾ ԼՈՒՐԵՐ

Ինչո՞ւ է կոռուպցիան Ֆինլանդիայում շատ ցածր. 5 պատճառ

1. Ֆիններին չի ձգում շքեղությունը։ Շքեղությունը միջնադարյան զվարճանք է՝ դեգեներատների համար։ Միայն դեգեներատը կարող է հաճույք ստանալ ոսկե ունիտազի մեջ կեղտոտելով։

Ինչպես ստանալ ուղիղ 4 լիտր ջուր՝ օգտագործելով այս երկու տարաները (նկար)

Սա ամենահաճախ հանդիպող տրամաբանական խնդիրներից է՝ ինչպես ստանալ ուղիղ 4 լիտր հեղուկ՝ օգտագործելով միայն 3 լիտրանոց և 5 լիտրանոց տարաները։

Ինչով է զբաղվում աշխարհի 7.6 մլրդ բնակչությունը (գծապատկեր)

Երկրագնդի բնակչության 26%-ը՝ մոտ 2 մլրդ մարդ, անչափահասներ են՝ աշխատունակ տարիքից փոքր։ Եվս 9%-ը թոշակառուներ են՝ 64 տարեկանից բարձր։