Մուտք

Invalid username or password

Մոռացե՞լ եք գաղտնաբառը

Ինչպե՞ս շուկայում հայտնվեց սառը սուրճը

Վերադարձ լուրերի բաժին

Հեղինակ

B4B.am

Խորագրեր

Դայջեսթ

19:33 , 27 Հունվար 2018

Սերժիո Զիման՝  Coca-Cola ընկերության մարկետինգի բաժնի ղեկավար, գովազդի հայտնի մասնագետ, մի խոսքով մարկետինգի ոլորտի դեմքերից.

zymann

Մի անգամ, երբ դեռ Զիմանն աշխատում էր McCann Erickson-ում, նրան ուղարկում են Ճապոնիա, քանի որ այստեղ յուրաքանչյուր ամառվա սկզբին սուրճի սպառումը անկում էր ապրում:

«Nescafe» սուրճը նույնպես այդ խնդիրն ուներ, ուստի Զիմանի առաջադրանքն էր լուծում տալ այդ խնդրին: Զիմանի հետազոտությունները ցույց տվեցին, որ ճապոնացիները տաք եղանակի չեն սիրում խմել տաք սուրճ, ուստի այլընտրանք էր պետք: Դե եթե պահանջարկը կա, ապա պետք է նաև առաջարկ ներկայացնել: Այդ ուսումնասիրությունից հետո Զիմանն առաջարկում է սառը սուրճի գաղափարը, որից հետո վաճառքները ցնցում են սպասելիքները: Ընդամենը նոր տեսականու ավելացում և վերջ:

Գտեք պատճառը, թե ինչու ձեր ապրանքը խնդիրներ ունի վաճառքի հետ, միգուցե խնդիրը հենց սովորու՞յթն է:

«100 բիզնես գաղտնիքներ» գրքի հեղինակ, Infum.net ու tutkryto.su կայքերի համահիմնադիր Վահագն Դիլբարյանի ֆեյսբուքյան էջից

ԱՄԵՆԱԿԱՐԴԱՑՎԱԾ ԼՈՒՐԵՐ

Սամվել Մարտիրոսյանը խորհուրդ է տալիս զգուշանալ ֆեյսբուքում այսպիսի գրառումներից (ֆոտո)

Սա էջը գողանալու համար է արվում։ Եվ փորձը ցույց է տալիս, որ լավ էլ հաջող տանում են էջերը

Հայ-ամերիկյան SoloLearn-ը 5,6 մլն դոլար ներդրում է ստացել

5.6 մլն դոլար ներդրում է ստացել հայ-ամերիկյան SoloLearn ստարտափը: Ներդրումն իրականացրել է Naspers Ventures-ը՝ Learn Capital-ի մասնակցությամբ:

«Բանկերն ու բիզնեսը «զգուշավորություն» են ցուցաբերում». Վարդան Արամյան (Sputnik Արմենիա)

27% –ով աճել են ձեռնարկությունների բանկային ներդրումները։ Այսինքն` բիզնեսը գերադասում է բանկ գումար դնել (գրեթե առանց ռիսկի)