Մուտք

Invalid username or password

Մոռացե՞լ եք գաղտնաբառը

Ինչպե՞ս շուկայում հայտնվեց սառը սուրճը

Վերադարձ լուրերի բաժին

Հեղինակ

B4B.am

Խորագրեր

Դայջեսթ

19:33 , 27 Հունվար 2018

Սերժիո Զիման՝  Coca-Cola ընկերության մարկետինգի բաժնի ղեկավար, գովազդի հայտնի մասնագետ, մի խոսքով մարկետինգի ոլորտի դեմքերից.

zymann

Մի անգամ, երբ դեռ Զիմանն աշխատում էր McCann Erickson-ում, նրան ուղարկում են Ճապոնիա, քանի որ այստեղ յուրաքանչյուր ամառվա սկզբին սուրճի սպառումը անկում էր ապրում:

«Nescafe» սուրճը նույնպես այդ խնդիրն ուներ, ուստի Զիմանի առաջադրանքն էր լուծում տալ այդ խնդրին: Զիմանի հետազոտությունները ցույց տվեցին, որ ճապոնացիները տաք եղանակի չեն սիրում խմել տաք սուրճ, ուստի այլընտրանք էր պետք: Դե եթե պահանջարկը կա, ապա պետք է նաև առաջարկ ներկայացնել: Այդ ուսումնասիրությունից հետո Զիմանն առաջարկում է սառը սուրճի գաղափարը, որից հետո վաճառքները ցնցում են սպասելիքները: Ընդամենը նոր տեսականու ավելացում և վերջ:

Գտեք պատճառը, թե ինչու ձեր ապրանքը խնդիրներ ունի վաճառքի հետ, միգուցե խնդիրը հենց սովորու՞յթն է:

«100 բիզնես գաղտնիքներ» գրքի հեղինակ, Infum.net ու tutkryto.su կայքերի համահիմնադիր Վահագն Դիլբարյանի ֆեյսբուքյան էջից

ԱՄԵՆԱԿԱՐԴԱՑՎԱԾ ԼՈՒՐԵՐ

Փոքր վարկերի մեծ վտանգը և համակարգային լուծումների պահանջը. ICHD-ի համառոտագիրը

«Վարկ 10 րոպեում», «Վարկ միայն անձնագրով», «Անտոկոս շտապ վարկեր». այսօրինակ գովազդներով լեփ լեցուն են սոցիալական ցանցերն ու կայքերը:

QWERTY ստեղնաշարը ստեղծվել է անգլերեն տեքստը հնարավորինս դանդաղ տպելու համար

Պատճառն այն է, որ առաջին տպամեքենաներ ստեղծողները չէին ենթադրում, թե …

Բարձր վարձատրվող մասնագետը չպետք է ընկալվի որպես հանրության թշնամի․ Վարդան Արամյան (տեսանյութ). Sputnik Armenia

Ըստ Արամյանի` եթե արտագաղթի հետ մեկտեղ տեղի ունենա նաև ուղեղների արտահոսք, սա արդեն լուրջ խնդիր կդառնա երկրի համար։