Մուտք

Invalid username or password

Մոռացե՞լ եք գաղտնաբառը

Ինչու են Starbucks-ում սխալ գրում պատվիրատուների անունները

Վերադարձ լուրերի բաժին

Հեղինակ

B4B.am

Խորագրեր

Դայջեսթ

16:57 , 18 Դեկտեմբեր 2016

Starbucks սրճարանների հայտնի ցանցի հաճախորդները նկատել են, որ բաժակների վրա իրենց անունները, որպես կանոն, սխալ են գրվում։

Իսկ ինչո՞ւ։

Ոմանք կարող են մտածել, որ դա ընդամենը պատահականություն է, կամ՝ աշխատակիցը աղմուկի մեջ լավ չի լսում անունը, կամ էլ՝ դիտավորյալ է սխալ անում՝ հաճախորդի նյարդերի հետ խաղալու և այդ կերպ աշխատանքային օրն ավելի հետաքրքրացնելու համար։

Սակայն կա մեկ այլ՝ բիզնեսի տեսանկյունից ավելի տրամաբանված բացատրություն։

Ջեսիկան մտնում է Starbucks և պատվիրում մեկ միջին մեծության լատտե սուրճ։ Պատվերը պատրաստ է։ Նա վերցնում է բաժակն ու տեսնում, որ այնտեղ գրված է Gessika (ճիշտ ձևը Jessica-ն է): Ինչ է նա անում՝ վերցնում է սմարթֆոնը, նկարում բաժակն՝ իր անվան սխալ տարբերակով, և հրապարակում այն ֆեյսբուքի, ինստագրամի կամ այլ սոցցանցերի իր էջում։ Ընկերները լայքում են, մեկնաբանում, տարածում, հաջորդ անգամ իրենք էլ հրապարակում են իրենց աղավաղված անվանումներով բաժակները։

Իսկ ի՞նչ է դրանից շահում Starbucks-ը։ Ճիշտ եք՝ անվճար գովազդ սոցցանցերում։ Ընկերության լոգոտիպով բաժակը տարածվում է միլիոնավոր օգտատերերի կողմից։ Ճիշտ է, ոչ բոլորն են նկարում ու տարածում Starbucks-ի բաժակը, սակայն եթե անգամ 100-ից մեկն էլ այս կերպ վարվի, ապա ընկերության տեսանկյունից սխալ անուն գրելը լիովին արդարացված կարելի է համարել։

ԱՄԵՆԱԿԱՐԴԱՑՎԱԾ ԼՈՒՐԵՐ

Forbes-ը հրապարակել է տարվա ամենաբարձր վճարվող երգչուհիների ցանկը

Forbes հանդեսը կազմել է ամենաբարձր վճարվող երգչուհիների 2017 թվականի վարկանիշը

Ինչպե՞ս հանդիպել այն տնօրեններին, ում ոչ մի կերպ չեք կարողանում զանգել

Հերթական հետաքրքիր գրառումը Վահագն Դիլբարյանից։

Ինչպես աշխատանքի չընդունվելը դարձավ մեծագույն հաջողության մեկնակետ. PayPal-ի համահիմնադրի հուշերից

2004 թվականին, երբ ստեղծել ու արդեն վաճառել, էի PayPal-ը, ես հանդիպեցի այն մարդուն, ով ինձ հրավիրել էր հարցազրույցի ու չէր ընդունել Վերին ատյանի դատարան