Մուտք

Invalid username or password

Մոռացե՞լ եք գաղտնաբառը

Ի՞նչ չափով են հայաստանյան ընկերությունները կիրառում մարքեթինգային ինովացիաներ

Վերադարձ լուրերի բաժին

09:32 , 23 Հունվար 2018

Անկախ գործունեության ոլորտից, շուկայից և նույնիսկ մրցակցության առանձնահատկություններից բոլոր ընկերությունների համար մարքեթինգային կարողությունների ձևավորումը և զարգացումը խիստ կարևոր է։

Սակայն մոտ 1500 փոքր, միջին և խոշոր ձեռնարկությունների շրջանում կատարված հարցման արդյունքները վկայում են, որ Հայաստանում մարքեթինգային որևէ ինովացիա կիրառել են ընկերությունների միայն 5.1%-ը, այնինչ ԵՄ-ում այդ ցուցանիշը միջինում 22.8% է։ Համեմատության համար Չինաստանում այդ ցուցանիշը 25.8% է, Թուրքիայում` 42%, Շվեյցարիայում՝ 52.6%, իսկ Ռուսաստանում՝ ընդամենը 1.4%:

Եթե ավելի մատչելի ներկայացնելու լինենք, պետք է ասել, որ 2012-2015թթ-ի ընթացքում հայաստանյան փոքր, միջին և խոշոր կազմակերպությունների միայն 5.1%-ն է որևէ տեսակի մարքեթինգային նորարարություն կատարել, այսինքն էական փոփոխություն արել ապրանքի դիզայնի և փաթեթավորման, առաջմղման, գնային քաղաքականության կամ վաճառքի կապուղիների մեջ։ Ընդ որում այդ ցուցանիշը էականորեն տատանվել է ինչպես ըստ բիզնեսի չափի, այնպես էլ ըստ գործունեության ոլորտի։

Ավելի մանրամասն կարող եք կարդալ Մոդեքսի հեղինակային բլոգում 

 

ԱՄԵՆԱԿԱՐԴԱՑՎԱԾ ԼՈՒՐԵՐ

Հայաստանը`համաշխարհային դերակատար միկրոէլեկտրոնիկայի կրթության բնագավառում

Մրցանակաբաշխության արարողությանը մասնակցում էր ՀՀ ԲՏԱ փոխնախարար Ռոբերտ Խաչատրյանը։

Հաճախորդները կարող են ապառիկ գնումներ կատարել ՎՏԲ-Հայաստան Բանկի ավելի քան 600 գործընկեր կազմակերպությունների վաճառակետերում

ՎՏԲ-Հայաստան Բանկի ապառիկ վարկերից կարող են օգտվել մինչև 70 տարեկան հաճախորդներն՝ ամսական եկամուտը հավաստող փաստաթղթի հիման վրա:

«Բիզնես-գիտություն» կապի ամրապնդմանն ուղղված մրցույթ

Մրցույթը կազմակերպվում է Հայաստանի պետական տնտեսագիտական համալսարանի կողմից՝ «Վիշեգրադյան քառյակի փորձի յուրացումը գիտելիքի և տեխնոլոգիաների փոխադրման բնագավառում» միջազգային նախագծի շրջանակներում։