Մուտք

Invalid username or password

Մոռացե՞լ եք գաղտնաբառը

Ի՞նչ կլինի Microsoft-ի կողմից LinkedIn-ը ձեռք բերելուց հետո. Harward Business Review

Վերադարձ լուրերի բաժին

Խորագրեր

Դայջեսթ

19:10 , 14 Հունիս 2016

Ձեռբերումների գործարքները հիմնականում չեն աշխատում։ Այս մասին գրում է Harward Business Review-ն՝ անդրադառնալով Microsoft-ի կողմից LinkedIn պրոֆեսիոնալ սոցիալական ցանցը 20 մլրդ դոլարով ձեռք բերելու գործարքին։

HBR-ը այս կապակցությամբ հիշեցնում է Ռոջեր Մարտինի հետևյալ միտքը՝ միաձուլումներն ու ձեռքբերումները անշնորհակալ գործ է. դրանց 70-80 տոկոսը լիակատար ձախողմամբ են ավարտվում։

Իսկ հնարավո՞ր է, որ Microsoft-LinkedIn գործարքը դուրս մնա այս տխուր օրինաչափությունից։

Դժվար է ասել, սակայն հարցին պատասխանելու համար Մարտինը առաջարկում է հետևյալ բանաձևը՝ այն ընկերությունները, որոնք կենտրոնանում են այն բանի վրա, թե ինչ կարող են ստանալ ձեռքբերման արդյունքում, ավելի քիչ են հաջողության հասնում, քան նրանք, ովքեր կենտրոնանում են տալու վրա։

Իսկ ի՞նչ կարող են տալ ձեռքբերողները այն ընկերությանը, որը միացնում են իրենց: Ռոջեր Մարտինը 4 ուղղություն է առանձնացնում։

–  Կապիտալի աճի ավելի մեծ հնարավորություններ,

– Մենեջմենթի ավելի բարձր որակ,

– Արժեքավոր հմտություններ (գիտելիքներ),

– Հզորությունների փոխանակում։

Սրանցից ո՞րն է կիրառելի Microsoft-LinkedIn գործարքի համար։

LinkedIn-ի համար կապիտալն արդեն իսկ հասանելի է, քանի որ այն ամերիկյան հանրային (public) ընկերություն է։ Սակայն, ամենայն հավանակությամբ, Microsoft-ը կկարողանա «համբերատար» կապիտալ ապահովել LinkedIn-ի համար՝ ազատելով նրան շուկայն կարճաժամկետայնությունից։

Իր հայտարարության մեջ  Microsoft-ը նշում է, որ LinkedIn-ը կշարունակի պահպանել իր ուրույն բրենդը, մշակույթն ու անկախությունը։ Այլ խոսքերով, LinkedIn-ը կմնա առանձին ընկերություն, ինչը նշանակում է, որ երկրորդ կետը՝ մենեջմենթի բարելավումը, այս գործարքին չի վերաբերում։

Հմտությունների ու հզորությունների փոխանցումը (փոխանակումը) տեսականորեն հնարավոր է, սակայն հարց է առաջանում՝ ի՞նչ հմտություններ ու հզորություններ։ Այդ ի՞նչն է, որ Microsoft-ում գիտեն ինչպես անել, իսկ LinkedIn-ում՝ ոչ։

Ռոջեր Մարտինը խորհուրդ է տալիս հետևել Microsoft-ի ղեկավարների ելույթներին և համեմատել՝ որքան հաճախ են նրանք խոսում այն մասին, թե ինչպես կարող են բարելավել LinkedIn-ի դիրքերը, և այն մասին, թե ինչպես LinkedIn-ը կարող է բարելավել Microsoft-ին։

Կծաղկի՞ LinkedIn-ը Microsoft-ի օգնությամբ, թե՞ հակառակը։ Ռ. Մարտինը ավելի հավանական է համարում ձախողման տարբերակը։

ԱՄԵՆԱԿԱՐԴԱՑՎԱԾ ԼՈՒՐԵՐ

10 տարի անց աշխարհը չի կարողանա կերակրել ինքն իրեն

2027 թվականին երկրագնդի բնակչությունը կարող է բախվել 2014 տրիլիոն կալորիայի դեֆիցիտի խնդրին

Աշխարհի ամենաթանկ բրենդերը

Brand Finance-ը հրապարակել է 2017 թվականի՝ աշխարհի 500 ամենաթանկ բրենդերի վարկանիշային աղյուսակը։

2000 տարվա տնտեսական պատմությունը՝ 1 գծապատկերում

Համաշխարհային տնտեսական ֆորումը հետաքրքիր գծապատկեր է կազմել՝ ներկայացնելով առավել խոշոր տնտեսությունների կշիռը համաշխարհային տնտեսության մեջ՝ Քրիստոսի ծննդից մինչև մեր օրերը։