Մուտք

Invalid username or password

Մոռացե՞լ եք գաղտնաբառը

Երկդարյա պատմության մեջ առաջին անգամ շվեյցարական ժամացույցների բրենդը կսկսի օնլայն վաճառք իրականացնել

Վերադարձ լուրերի բաժին

Հեղինակ

B4B.am

Խորագրեր

Դայջեսթ

19:08 , 11 Փետրվար 2017

Շվեյցարական Vacheron Constantin ժամացույցների ընկերությունը կսկսի իր 262-ամյա պատմության մեջ առաջին անգամ իրականացնել օնլայն վաճառքներ, գրում է Business Of Fashion-ը: Այդկերպ, ժամացույցներ արտադրողը հույս ունի ներգրավել ավելի երիտասարդ գնորդների:

Vacheron Constantin-ը մշակել է ժամացույցների սահմանափակ շարք նյույորքյան պրոֆիլային Hodinkee կայքի հետ համատեղ:
Մեկ մոդելի արժեքը կազմում է 45 հազար դոլար: Ինչպես հայտարարել են շվեյցարական ընկերությունից, իրենց համար դա առաջին նման համագործակցությունն է:

Շվեյցարացի ժամագործներն ավելի ակտիվորեն են սկսում զբաղվել էլեկտրոնային կոմերցիայով: Օրինակ՝ IWC Schaffhausen բրենդի օնլայն դեբյուտը կայացել է 2016թ.:
Ե՛վ Vacheron Constantin-ը, և՛ IWC Schaffhausen-ը պատկանում են հոլդինգային Richemont ընկերությանը:

ԱՄԵՆԱԿԱՐԴԱՑՎԱԾ ԼՈՒՐԵՐ

Ինչո՞ւ է կոռուպցիան Ֆինլանդիայում շատ ցածր. 5 պատճառ

1. Ֆիններին չի ձգում շքեղությունը։ Շքեղությունը միջնադարյան զվարճանք է՝ դեգեներատների համար։ Միայն դեգեներատը կարող է հաճույք ստանալ ոսկե ունիտազի մեջ կեղտոտելով։

Ինչպես ստանալ ուղիղ 4 լիտր ջուր՝ օգտագործելով այս երկու տարաները (նկար)

Սա ամենահաճախ հանդիպող տրամաբանական խնդիրներից է՝ ինչպես ստանալ ուղիղ 4 լիտր հեղուկ՝ օգտագործելով միայն 3 լիտրանոց և 5 լիտրանոց տարաները։

Ինչով է զբաղվում աշխարհի 7.6 մլրդ բնակչությունը (գծապատկեր)

Երկրագնդի բնակչության 26%-ը՝ մոտ 2 մլրդ մարդ, անչափահասներ են՝ աշխատունակ տարիքից փոքր։ Եվս 9%-ը թոշակառուներ են՝ 64 տարեկանից բարձր։