Մուտք

Invalid username or password

Մոռացե՞լ եք գաղտնաբառը

Երկդարյա պատմության մեջ առաջին անգամ շվեյցարական ժամացույցների բրենդը կսկսի օնլայն վաճառք իրականացնել

Վերադարձ լուրերի բաժին

Հեղինակ

B4B.am

Խորագրեր

Դայջեսթ

19:08 , 11 Փետրվար 2017

Շվեյցարական Vacheron Constantin ժամացույցների ընկերությունը կսկսի իր 262-ամյա պատմության մեջ առաջին անգամ իրականացնել օնլայն վաճառքներ, գրում է Business Of Fashion-ը: Այդկերպ, ժամացույցներ արտադրողը հույս ունի ներգրավել ավելի երիտասարդ գնորդների:

Vacheron Constantin-ը մշակել է ժամացույցների սահմանափակ շարք նյույորքյան պրոֆիլային Hodinkee կայքի հետ համատեղ:
Մեկ մոդելի արժեքը կազմում է 45 հազար դոլար: Ինչպես հայտարարել են շվեյցարական ընկերությունից, իրենց համար դա առաջին նման համագործակցությունն է:

Շվեյցարացի ժամագործներն ավելի ակտիվորեն են սկսում զբաղվել էլեկտրոնային կոմերցիայով: Օրինակ՝ IWC Schaffhausen բրենդի օնլայն դեբյուտը կայացել է 2016թ.:
Ե՛վ Vacheron Constantin-ը, և՛ IWC Schaffhausen-ը պատկանում են հոլդինգային Richemont ընկերությանը:

ԱՄԵՆԱԿԱՐԴԱՑՎԱԾ ԼՈՒՐԵՐ

Ռուս պրանկերները Նիկոլ Փաշինյանի անունից զանգահարել են Մեծ Բրիտանիայի ԱԳ նախարարին

Բրիտանացի նախարարը սկզբում հավատացել է, որ խոսում է Փաշինյանի հետ:

Գերմանական «Business & Diplomacy» ամսագիրն առանձնահատուկ տեղ է հատկացրել Հայաստանին

Գերմանական «Business & Diplomacy» ամսագիրն իր հերթական համարում առանձնահատուկ տեղ է հատկացրել Հայաստանին` «Հայաստան. ավանդույթների, նորարարությունների և բարձր տեխնոլոգիաների երկիր» խորագրով:

«Ամենադժբախտ» ներդրողը

«100 բիզնես գաղտնիքներ» գրքի հեղինակ, Infum.net ու tutkryto.su կայքերի համահիմնադիր Վահագն Դիլբարյանը իր ֆեյսբուքյան էջում գրել է