Մուտք

Invalid username or password

Մոռացե՞լ եք գաղտնաբառը

Երկդարյա պատմության մեջ առաջին անգամ շվեյցարական ժամացույցների բրենդը կսկսի օնլայն վաճառք իրականացնել

Վերադարձ լուրերի բաժին

Հեղինակ

B4B.am

Խորագրեր

Դայջեսթ

19:08 , 11 Փետրվար 2017

Շվեյցարական Vacheron Constantin ժամացույցների ընկերությունը կսկսի իր 262-ամյա պատմության մեջ առաջին անգամ իրականացնել օնլայն վաճառքներ, գրում է Business Of Fashion-ը: Այդկերպ, ժամացույցներ արտադրողը հույս ունի ներգրավել ավելի երիտասարդ գնորդների:

Vacheron Constantin-ը մշակել է ժամացույցների սահմանափակ շարք նյույորքյան պրոֆիլային Hodinkee կայքի հետ համատեղ:
Մեկ մոդելի արժեքը կազմում է 45 հազար դոլար: Ինչպես հայտարարել են շվեյցարական ընկերությունից, իրենց համար դա առաջին նման համագործակցությունն է:

Շվեյցարացի ժամագործներն ավելի ակտիվորեն են սկսում զբաղվել էլեկտրոնային կոմերցիայով: Օրինակ՝ IWC Schaffhausen բրենդի օնլայն դեբյուտը կայացել է 2016թ.:
Ե՛վ Vacheron Constantin-ը, և՛ IWC Schaffhausen-ը պատկանում են հոլդինգային Richemont ընկերությանը:

ԱՄԵՆԱԿԱՐԴԱՑՎԱԾ ԼՈՒՐԵՐ

Rolls Royce-ի հնարքը՝ արձանիկը գողերից պաշտպանելու համար (տեսանյութ)

Rolls Royce-ի արձանիկը երկար ժամանակ գողացվում էր, մինչև արտադրողը որոշեց վերջնականապես լուծել այս խնդիրը։ 

YouTube-ի ամենաբարձր վարձատրվող բլոգգերները 2017թ. Forbes-ի վարկանիշը (լուսանկարներ)

Forbes-ը հրապարակել է 2017 թվականի՝ YouTube-ի ամենից բարձր վարձատրվող բլոգգերների ցանկը։ Առաջատարը Դենիել Միդդլթոնն է՝ Մեծ Բրիտանիայից։ 26-ամյա գեյմերը տարվա ընթացքում վաստակել է 16,5 մլն դոլար։ Երկրպագուների շրջանում նա հայտնի է որպես DanTDM և 2015 թվականից YouTube-ի ամենաթանկ աստղն է։ Նրա էջը ունի 17 մլն բաժանորդ։ YouTube-ի բոլոր 10 ամենաբարձր վարձատրվող աստղերը մեկ տարվա ընթացքում՝ 2016 թվականի […]

Ինչ հարց կտային տնօրենները, եթե աշխատանքի ընդունվելու հարցազրույցը կազմված լիներ միայն մեկ հարցից

Ո՞րն է այն ամենակարևոր հարցը, որը կարող է օգնել կողմնորոշվել՝ արժե՞ տվյալ մարդուն աշխատանքի վերցնել, թե՞ ոչ։