Մուտք

Invalid username or password

Մոռացե՞լ եք գաղտնաբառը

Երկդարյա պատմության մեջ առաջին անգամ շվեյցարական ժամացույցների բրենդը կսկսի օնլայն վաճառք իրականացնել

Վերադարձ լուրերի բաժին

Հեղինակ

B4B.am

Խորագրեր

Դայջեսթ

19:08 , 11 Փետրվար 2017

Շվեյցարական Vacheron Constantin ժամացույցների ընկերությունը կսկսի իր 262-ամյա պատմության մեջ առաջին անգամ իրականացնել օնլայն վաճառքներ, գրում է Business Of Fashion-ը: Այդկերպ, ժամացույցներ արտադրողը հույս ունի ներգրավել ավելի երիտասարդ գնորդների:

Vacheron Constantin-ը մշակել է ժամացույցների սահմանափակ շարք նյույորքյան պրոֆիլային Hodinkee կայքի հետ համատեղ:
Մեկ մոդելի արժեքը կազմում է 45 հազար դոլար: Ինչպես հայտարարել են շվեյցարական ընկերությունից, իրենց համար դա առաջին նման համագործակցությունն է:

Շվեյցարացի ժամագործներն ավելի ակտիվորեն են սկսում զբաղվել էլեկտրոնային կոմերցիայով: Օրինակ՝ IWC Schaffhausen բրենդի օնլայն դեբյուտը կայացել է 2016թ.:
Ե՛վ Vacheron Constantin-ը, և՛ IWC Schaffhausen-ը պատկանում են հոլդինգային Richemont ընկերությանը:

ԱՄԵՆԱԿԱՐԴԱՑՎԱԾ ԼՈՒՐԵՐ

Փոքր վարկերի մեծ վտանգը և համակարգային լուծումների պահանջը. ICHD-ի համառոտագիրը

«Վարկ 10 րոպեում», «Վարկ միայն անձնագրով», «Անտոկոս շտապ վարկեր». այսօրինակ գովազդներով լեփ լեցուն են սոցիալական ցանցերն ու կայքերը:

QWERTY ստեղնաշարը ստեղծվել է անգլերեն տեքստը հնարավորինս դանդաղ տպելու համար

Պատճառն այն է, որ առաջին տպամեքենաներ ստեղծողները չէին ենթադրում, թե …

Բարձր վարձատրվող մասնագետը չպետք է ընկալվի որպես հանրության թշնամի․ Վարդան Արամյան (տեսանյութ). Sputnik Armenia

Ըստ Արամյանի` եթե արտագաղթի հետ մեկտեղ տեղի ունենա նաև ուղեղների արտահոսք, սա արդեն լուրջ խնդիր կդառնա երկրի համար։