Մուտք

Invalid username or password

Մոռացե՞լ եք գաղտնաբառը

Աշխարհի ամենաթանկ բրենդերը

Վերադարձ լուրերի բաժին

Հեղինակ

B4B.am

Խորագրեր

Դայջեսթ

00:01 , 18 Սեպտեմբեր 2017

Brand Finance-ը հրապարակել է 2017 թվականի՝ աշխարհի 500 ամենաթանկ բրենդերի վարկանիշային աղյուսակը։

Ցանկը գլխավորում է Google-ը, Brand Finance-ը այս բրենդի արժեքը գնահատել է 109 մլրդ 470 մլն դոլար։ Երկրորդ տեղում Apple-ն է՝ 107.1 մլրդ դոլար, երրորդում՝ Amazon.com-ը՝ 106.37 մլրդ դոլար։

Առաջին տասնյակում տեղ են գտել նաև AT&T-ն, Microsoft-ը, Samsung-ը, Verizon-ը, Walmart-ը, Facebook-ը և ICBC-ն։ Այս բրենդերի 2017 և 2016 թվականների արժեքները կարող եք տեսնել ստորև ներկայացված գծապատկերում։

Ինչպես տեսնում եք, 2016 թվականի առաջատարը եղել է Apple-ը։ Բրենդի արժեքը 2016 թվականին գնահատվել է 145.9 մլրդ դոլար, սակայն 2017-ին նվազել է 38.8 մլրդ դոլարով։ Արդյունքում, Apple-ը առաջատարի դիրքը զիջել է Google-ին, որի բրենդի արժեքը բարձրացել է 21.3 մլրդ դոլարով։

brand-1

2016 թվականի համեմատ ամենից շատ աճել է Amazon.com-ի բրենդի արժեքը՝ 36.7 մլրդ դոլարով։

Նշենք նաև, որ ամենաթանկ 10 բրենդերից 8-ը ամերիկյան են։ Ոչ ամերիկյան են միայն հարավկորեական Samsung-ը և չինաստանյան ICBC բանկը։

brand-2

ԱՄԵՆԱԿԱՐԴԱՑՎԱԾ ԼՈՒՐԵՐ

5 հայտնի մոդելների չինական ամենահաջողված կրկնօրինակները (տեսանյութ)

Mercedes Gelandewagen, Range Rover, Porsche, Ford, Lexus մակնիշների առանձին մոդելներն ու դրանց չինական պատճենները

Citizen. կոկտեյլի բաղադրատոմս՝ Երևանի կոնյակի գործարանից

ARARAT Brandy ֆեյսբուքյան էջը կիսվել է «Citizen» կոկտեյլի բաղադրատոմսով։

Հավելվածների համաշխարհային շուկայի ծավալը հասել է 60 մլրդ դոլարի

Շուկայի առաջատարը Apple-ն է՝ մոտ 66%: App Store-ի 38.5 մլրդ դոլարից 26.5 մլրդ-ը վճարվել է IOS դևելոփերներին։