Մուտք

Invalid username or password

Մոռացե՞լ եք գաղտնաբառը

Աղի բլիթը չի՞ օգնում՝ միգուցե օգնեն թվերը. ապագա կնոջը / ամուսնուն ընտրելու «տնտեսագիտական մեթոդը»

Վերադարձ լուրերի բաժին

Հեղինակ

B4B.am

Խորագրեր

Դայջեսթ

10:04 , 27 Հունվար 2018

Հայ Առաքելական Եկեղեցին այսօր տոնում է Սուրբ Սարգիս Զորավարի տոնը, որը հռչակվել է երիտասարդության օրհնության օր։ Մեր գործընկեր Modex-ը այս տոնի կապակցությամբ հետաքրքիր և ինչ-որ առումով ինտրիգային նյութ է պատրաստել։

Սուրբ Սարգիսը հանդիսանում է երիտասարդ զույգերի և սիրահարների բարեխոսը և, ավանդության համաձայն, այդ օրվան նախորդող գիշերը երիտասարդները աղի բլիթ են ուտում՝ հավատալով, որ գիշերը նա, ով իրենց երազում ջուր կտա, պետք է լինի իրենց ապագա ամուսինը/կինը։ Իհարկե, գեղեցիկ սովորույթ է, և շատերս ենք լսել, որ նման եղանակով մարդիկ գտել են իրենց երկրորդ կեսին։

Ո՛չ հերքելով, և ո՛չ էլ հաստատել դրա հավաստիությունը՝ Modex-ը  ներկայացնում է ապագա ամուսնուն/կնոջը ընտրելու մի այլ մոտեցում, որը ունի լուրջ մաթեմատիկական հիմքեր և լայնորեն կիրառվում է տնտեսական կյանքի տարբեր ասպարեզներում, իսկ ինչպես հայտնի է ընտանիքը (ամուսնությունը) որպես սոցիալական ինստիտուտ տնտեսական կյանքի առանցքային օղակներից է։

Եթե շատ կարճ ասենք, խոսքը հետևյալի մասին է՝ քանի՞ հոգու պետք է սկզբից մերժել, որպեսզի ընտրեք լավագույն թեկնածուին։

Հետաքրքրե՞ց։ Ուրեմն կարդացեք հոդվածը մեր կայքի՝ Modex- հեղինակային բլոգում։

Հուսով ենք, որ այս մոտեցումը օգտակար կլինի բոլոր նրանց համար, ովքեր աղի բլիթ չեն կերել կամ կերել են, բայց ոչ ոքի չեն տեսել, կամ էլ պարզապես ցանկանում են ևս մեկ անգամ համոզվել իրենց տեսածի (ընտրության) ճշմարտացիության մեջ:

ԱՄԵՆԱԿԱՐԴԱՑՎԱԾ ԼՈՒՐԵՐ

Բրիտանացի բարձրաստիճան պաշտոնյայի կարծիքը՝ Ամուլսարի հանքը շահագործող «Լիդիանի» մասին. Banks.am

Հայաստանում եւ Վրաստանում Միացյալ Թագավորության առեւտրի եւ ներդրումների հարցերով հանձնակատար, խորհրդարանական Մարկ Փրիթչարդն ասել է, որ Ամուլսարի ոսկու

Audi-ի սրամիտ պատասխանը՝ BMW-ի գովազդին (լուսանկար)

Ֆրանսիա, AUDI-ի սրահի մոտ BMW-ն այսպիսի մի բիլբորդ է տեղադրել ու գրել «Երբեք ուշ չէ փոխել ձեր կարծիքը»։

Գովազդային տեքստերում թվեր գրելու 16 կանոն

Մեծ թվերն ավելի լավ էֆեկտ են տալիս, քան փոքր թվերը։ Օրինակ՝ 1 տարի և 12 ամիս